donderdag 3 december 2009

Speldenkussen





Ziehier mijn scharminkel van een speldenkussen. Ik weet niet juist wie het gemaakt heeft maar het komt uit de naaidoos van mijn mit Stien zaliger die ik geërfd heb jaren geleden.
Dat moest beter kunnen dacht ik, en ik besloot dat ik een nieuw speldenkussen nodig had. Via wat gegoogle kwam ik hier terecht voor een handleiding van een speldenkussen dat je aan je arm kan bevestigen.

Deze middag voelde ik en mijn darmen en maag ons al wat beter en ben ik wat beginnen frutselen, met dit verrassende resultaat.

Zeg nu zelf, hij is wel iets mooier ogend dan scharminkeltje :-) Ben er blij mee, tis goed gelukt.
En.... het is helemaal recyclagemateriaal, er zit een stuk broek in (het bruine) een stuk jurk van Ingrid (het gouden) en een stuk van een kapot overtrek van een zwangerschapskussen (het rode) velcro was een restje van mijn verduisteringsgordijnen :-)

Waar ziek zijn allemaal niet 'goed' voor is...

5 opmerkingen:

plukdedagsandra zei

Prachtig.

Nele zei

Fancy!!

Nele zei

Fancy!!

leen zei

beetje jaloers hihi want ik heb ook een oude naaidoos geërfd, wou dat er zo'n super cool naaikussentje tevoorschijn kwam!

Sabine zei

kan voor gezorgd worden, Leen ;-)