zondag 27 december 2009

Wie of wat ligt er onder mijne sloef?




Mijn nieuw project van gisteren: sloefkes voor mijzelf...
Het patroon staat hier en ze zijn best wel makkelijk te maken, vind ik.
Het bloempje erbij vond ik wel schattiger dan gewoon een knoopje.
Het enige wat mij een beetje stoort is dat ze nogal plat zijn vanvoor, zoals balletschoentjes. Maar dat is niet zo heel erg en ze zijn wel lekker warm.... prima zetelligstuff.
Mijn verlof is namelijk niet zo goed ingezet. Op kerstavond ben ik buikpijn beginnen krijgen en hij is nog niet weg willen gaan. Enkel op de zetel liggen met een kersenpitje helpt.
Er zijn erger dingen, maar morgen ga ik voor het zekerste toch maar even naar de dokter...
En Mauro wil ook leren haken, al is het best wel frustrerend voor hem dat zijn fijne motoriek nog wat verder ontwikkeld moet worden.

9 opmerkingen:

Ilse (Rood met witte stipjes) zei

wreed schoon Sabine, maak je die ook op bestelling? :-)

Sabine zei

*je doet me blozen Ilse*

Als je wil stuur ik je een paar op

sillie zei

oh snoezig die slofjes :-)

Sabine zei

als Mauro wil leren haken kan je hem leren haken met z'n vinger, mijn dochter van 5 kan ook al haken!

jipie zei

heel leuk
ga alvast eens proberen

Ilse (Rood met witte stipjes) zei

Da's lief Sabine maar dan wel tegen betaling hé :-)

Sofie zei

Wauw, die zijn PRACHTIG!
'k Krijg écht nog concurrentie! ;-)

Vero zei

heel mooi, zalig voor de voetjes!! mss moet je er toch over nadenken, op bestelling, zeker al een koper :-)

Dita zei

Waw!! Zo verschrikkelijk schattig!