vrijdag 22 januari 2010

Daar is de...

... winter nog steeds! :-)

Vandaag was het welliswaar nog helemaal licht om 17u, wat een welkome afwisseling.
En met de zon op de ruiten en de chauffage toch nog aan, was het precies al een klein beetje voorproefje van de lente (tegen beter weten in, i know i know)
Toen de kleintjes hier sliepen kreeg ik zowaar kuisdrang. Echt... (een woord dat niet veel mensen direct met mij zouden associëren denk ik) Het feit dat door die ziekenhuistoestanden het huishoudelijk werk allemaal was blijven liggen speelt daarin ook mee natuurlijk, het was gewoon nodig.
Ik had mij nochthans voorgenomen om wat te rusten vandemiddag tijdens de kinderdut want Ubi heeft het weer wat lastig gehad vannacht.... Maar dat meneertje heeft dan natuurlijk wel kans om uit te slapen topt 9u30, wat ik dan weer niet heb ;-)
Was het nu een gebrek aan beesje? Of was het de voorbije week die nog wat in zijn lijf hing (op verschillende plaatsen opgevangen worden, niet thuis slapen, en mama en papa heel weinig zien)? Ik weet het niet...Misschien een combinatie van beide.
Morgen naar de kapper, nog zoiets dat zeer welkom is... ik kijk er al naar uit!

3 opmerkingen:

plukdedagsandra zei

Al eens een kapper aan huis overwogen. Meestal goedkoper en praktischer. Je moet wel je haar zelf wassen. En je moet je niet verplaatsen.

Hier voorlopig geen kuiskriebels. Zou wel welkom zijn.

moeke Vera zei

hier ook nog geen kuisdrang hoor.

En toen mijn ventje om 17u15 thuiskwam, maakte hij dezelfde opmerkting: de dagen zijn idd aan het lengen ... Joepie !!!

Huize steen zei

Ja lekker he dat de dagen weer wat langer worden. Doet me verlangen naar...zon, zee en strand :-) Nog eventjes geduld.