woensdag 6 januari 2010

De havermoutkoekjes van sillie...


...zijn heeeeeel lekker.
Gisteren een bakplaat vol gemaakt. Vanmorgen al allemaal op.
Ik wil wel effe niet weten wat het mijn lijn doet (en vooral die van David want die heeft er het meeste op) maar ze zijn echt om te smullen. En zo makkelijk en snel klaar...!
Hier vind je het recept.

Jaaaaa, ik heb zo weinig te vertellen over mijn eigen leven dat ik alle inspiratie bij andere blogs moet gaan zoeken, hehe.
Behalve dan misschien nog wat reclaam voor mijn ziekenkas: vanmorgen kreeg David bij een bezoek aan de Bond Moyson een mooi gastendoekje als nieuwjaarscadeau met een briefje erbij dat het een volledig ecologisch verantwoord exemplaar is. Leuk dat ze daar aandacht voor hebben en op die manier ook mensen informeren!

En ik ben gisteren effectief om 21u in mijn bed geraakt, ha!
Ik ben nog steeds niet uitgeslapen evenwel, vannacht was het Ubi die om 2u16 wakker was. Gelukkig heeft hij in ons bed wel nog doorgeslapen tot 6u. Maar er zijn erger dingen.
Een geluk bij een ongeluk is dat David een spierscheur en -ontsteking heeft aan zijn rechterpols en daardoor thuis is van zijn werk. Hij helpt mij wat met de kindjes en ik kan het toch even iets rustiger aan doen.

4 opmerkingen:

Kelly zei

Amai, nu krijg ik plots wel heel veel honger (zin dus)!

sillie zei

ohhhh :-) ze zien er bij jouw nog mooier uit!!!
Bij mij zijn ze ook niet oud geworden ;-)
gr sillie

plukdedagsandra zei

Ze zien er lekker uit. Ga ik ook eens uitproberen. Lijkt me echt Yammie.

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

Ze zien er heel erg lekker uit, ik maak ze ook geregeld!

Beterschap voor je man!