maandag 4 januari 2010

Diesel



Naar het schijnt komen dieselmotoren trager op gang dan andere...
Ik denk dat ik dan zo een dieseltje ben.
Het piekte toch een beetje (veel) deze morgen toen ik om 6u20 mijn bedje uit rolde (bijna letterlijk, niet in het minst omdat ik al een paar uur op het randje lag, Mauro had het weer in zijn hoofd gehaald bij ons in bed te sluipen midden in de nacht)
En ook voor de kindertjes was het weer een beetje aanpassen om terug in de groep gegooid te worden na zo een verlof. Ubi was hyper.... dolcontent dat zijn vriendjes terug waren, maar ook een beetje beduseld en verontwaardigd dat hij in het normale regime niet naar dvdtjes mag kijken midden op de dag.
Ik had soms een klein beetje het gevoel van 'ik stond erbij en ik keek ernaar', maar dan zonder de hihihi en de hahaha. Een soort van hersenverdoving-achtige toestand maakte dat de prikkels iets later toekwamen dan normaal.
Maar wat wil je: ik was al voor 7u 's morgens gewassen en gekleed (en Ubi ook!) en dat was ook voor het eerst dit jaar.
Heropstarten na het verlof, en dan nog wel met 6 kindertjes in huis...
Misschien voor de rest dan maar geen verlof meer nemen?


3 opmerkingen:

Huize steen zei

Pfhhh was weer even buffelen dus :-) Mijn wekkertje ging ook alweer te vroeg, en er lag zo'n heerlijk warm, mollig meisjesarmpje in mijn nek :-)

Mammalien zei

Oei, wel leuk foto's zeg...

Hier lag er vannacht ook een bij ons in bed. En dat slaapt niet echt super, vinden we alledrie trouwens, maar ze blijft het proberen (-:

Sabine zei

Idd, die snoeten van de kindjes maken veel goed, vandaar de foto's (dat mensen niet gaan denken dat het hier enkel kommer en kwel is ;-)

Inmiddels zijn we een dagje (nachtje?) verder en het was weer van dat... allebei wakker om 4u en niet meer in slaap te krijgen...
Nu eindelijk is alles boven weer rustig, maar voor mama is het inmiddels weer te laat om nog eens in bed te kruipen, ik kan toch niet meer slapen.
Blogreacties lezen om 5u 's morgens: ergens gaat dat toch nog eens krak zeggen deze week..