zondag 17 januari 2010

Dingen maken en goed slapen

Even geleden schreef ik al dat ik zou meedoen aan het eloleo kringloopproject.
Gisteren heb ik mijn eerste kabaske gemaakt uit een oude kussensloop...

Tadaa!


This is just the beginning. Geen enkele kussensloop is nog veilig voor mij en mijn naaimachine.

Ik heb dat altijd... als ik mij wat minder voel, moet ik gewoon iets maken en dan word ik uiteindelijk toch nog content met mijzelve en val ik alsnog vredig in slaap. Vannacht  met dank aan Oma (David's ma - die de kindje te logeren nam) heb ik zelfs de klok rond geslapen. Ik was zo op mijn gemak dat ik zelfs niet gehoord heb wanneer David kwam slapen. We hebben ook een aromaverstuiver nu, en de geur die ik heb samengesteld vind ik ook heerlijk rustig. (Als is het nog te kort natuurlijk om te merken of het echt werkt)

En nu, op weg naar mijn lot....


10 opmerkingen:

Huize steen zei

Heerlijk even bijgeslapen dus :-) Dat heb je soms gewoon even nodig en dan kan je er weer heerlijk tegenaan. Ik zit altijd be(ver)wondert te kijken wat iedereen kan naaien. Dat kan ik dus absoluut niet :-)

Roelien zei

Ha Sabine, fijn dat je zo iets moois kunt maken! Die aromaverstuiver, welke geur gebruik je daarvoor? Ik werk in mijn praktijk ook veel met oliën en geuren (plantaardig en liefst van volatile en kneipp).

Fijne zondag, groet Roelien

Kelly zei

Een dubbele proficiat, met het zakske en met het slapen! ;)

Polkadotjes zei

Geweldig schoon!

plukdedagsandra zei

De tas is heel erg mooi geworden Sabine. Echt iets om trots op te zijn. En fijn dat je hebt kunnen doorslapen. Dat zul je nodig hebben volgende week.

spookjes zei

wat een schoon kabaske heb je daar .

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

goed gelukt precies, je hebt de microbe blijkbaar ook te pakken :-)

PS Wat een hoop volgers zijn erbij gekomen zeg, super!

moeke Vera zei

waw, handige harry toont zijn kunsten ... prachtige creatie Sabine.
Ook ik zou graag weten welke olie je gebruikt. Is het iets rustgevend?

sillie zei

oh leuk gemaakt zo eventjes uit de losse pols!!!Ik doe soms ook therapeutisch bakken ofzo.... juist als ik me belabberd voel, dan ruikt mn huis zo verrukkelijk en dan voel ik me op slag vaak meteen iets beter :-)
en heerlijk dat bijslapen :-) hopelijk voel je je er ook beter van.

Vero zei

mooi!!!!