donderdag 7 januari 2010

Oh happy day!





Pakjespost vandaag, joepie!
Helaas pindakaas, het was niet voor mij, maar voor mijn zonen. Mauro en Ubi waren supercontent met onverwachte cadeautjes uit rood-met-witte-stippen-hoek!
Waw, zo leuk! We hebben het helemaal voor zelfgemaakte cadeautjes én voor creatief bezig zijn, dus dit geschenk was op ons lijf geschreven. Superneig bedankt!


En in de veritas was er een actie: een puntzak knopen vullen voor 5 euro. In Gent had ik dat al wel eens gedaan, maar daar was 1 grote grabbelbak met knopen en kon je uren zoeken naar knopen die bij elkaar pasten. Hier in Dendermonde zit alles in buisjes en zakjes netjes bijeen en kan je die gewoon leegkappen in je puntzak.... super! Honderden knopen hebben mijn voorraad vervoegd. Grote en kleine en in alle kleuren van de regenboog.
Ziehier mijn buit:

5 opmerkingen:

plukdedagsandra zei

Gelukzaksken. Geniet ervan.

Dat van die knopen wist ik niet eens.

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

ha het is al toegekomen, waren ze er een beetje content mee? Voor Ubi is het nog wat te vroeg wellicht alhoewel ons kleinste ook al pogingen doet hoor met wasco'tjes.

moeke Vera zei

supertof !!!

Wat ga je aanvangen met al die knopen, Sabine?

happyenrose zei

hmm, ik heb al een vondst gedaan, maar dat wil ook wel eens doen, grabbelen voor 5 Euro.

Sabine zei

Mauro heeft der direct mee getekend, die vond het de max!
Ubi kleurt ook al met waskrijtjes, maar had er vandaag nog niet veel zin in, hij had andere dingen aan zijn hoofd ;-) Maar dat komt zeker nog van pas!
Het is ook gewoon heel mooi gedaan! Heel tof
(Dat had niet gemoeten maar toch supertof)

Ik weet nog niet wat ik met de knopen ga doen, Vera.
Af en toe heb ik er een aantal nodig voor mijn projectjes (zoals de sloefkes, of voor een portemonee te maken of iets anders) en dan is het wel tof om dat in huis te hebben liggen. Zoveel plaats neemt dat niet in.