vrijdag 1 januari 2010

Oudejaarsavond en nieuwjaarsdag

Ons feestmaal van oudejaar zag er alsvolgt ongeveer uit (dit was bij mijn ouders thuis):


Zijn wij een heel intieme, gezellige familie? Euh... niet direct eigenlijk. Er was een stroompanne tussen 19u en 20u, zodat we net na het aperitief eventjes veel geluk hadden dat mijn moeder nog ergens 4 theelichtjes had opgedoken voor op de feesttafel, anders zaten we helemaal donker.
Gans het dorp zat trouwens zonder electriciteit, dus het lag niet aan onszelf. Ik vond het helemaal niet erg, integendeel. Energiebesparing ten top. (Dit werd echter achteraf nog overmatig gecompenseerd, helaas toch wel)

Vandaag was dan weer een heel drukke dag. We bezochten mijn ouders en mijn grootouders (en daar komt heel veel volk samen) en na de middagdut gingen we nog bij de meter van David (en daar komt ook veel volk samen) en achteraf nog naar de andere grootouders van David ( en raad eens: daar komt ook heel veel volk samen)
Honderden kussen gegeven dus, en overal was er eten, veeeeeel eten.
En Mauro heeft voor het eerst nieuwjaarsbrieven voor'gelezen'. Hij heeft dat heel flink gedaan en is er rijkelijk voor beloond geweest.



En spelen met zijn nichtje Lieke.... ook heel tof natuurlijk, want ze zien elkaar niet zoveel, maar ze hebben het wel heel leuk samen.


3 opmerkingen:

nele zei

Héél leuke foto's! :-)

Mammalien zei

haha, die boze gezcithjes!

Vero zei

leuk! beste wensen voor 2010!!!