woensdag 13 januari 2010

Over bijgeloof en complottheoriën

Vandaag is het de dertiende, geen vrijdag, gelukkig maar.
Deze dag zal de geschiedenis ingaan als de dag dat mijn computer zichzelf herstartte middenin een email die ik schreef, waarna ik een beetje veel van het goede aan data ben kwijtgeraakt, zomaar ineens. Mijn foto's met name.... die van de laatste maanden: allemaal foetsie. Gelukkig heb ik veel van de toffe op blog, facebook of mail gezet en kan ik er zo toch nog wel een klein beetje recupereren. Maar aaaaaagh, tof is dat niet. Begrijpelijk nog minder.
Maar ik denk dat het een complot is tegen mij, omdat ik telkens het venstertje van norton het zwijgen opleg als het mij komt vertellen: "uw abonnement moet verlengd worden". Ze hebben het door dat ik niet met geld over de brug ga komen dus flikkeren ze me dit. Awoe!
Complottheorieën en bijgeloof, hmm, misschien moet ik inderdaad eens wat relaxen om terug bij zinnen te komen.
Alvast bedankt in ieder geval voor de reacties op mijn vorig log, en voor de mailtjes. Ik zal de goede raad ter harte nemen. Het is zeker iets waar ik mee aan de slag ga.

En morgen moet Mauro naar het ziekenhuis. De pediater moet enkele onderzoeken doen, maar daarvoor moet hij wel helemaal in slaap gedaan worden, toch telkens een beetje griezelig. David zal hem brengen en bij hem blijven terwijl ik voor de onthaalkindjes zorg, en nadien zal ik hem eens flink verwennen aja. In voorbereiding van het onderzoek moest hij deze avond een lavement krijgen en dat vond hij heel 'plezant'. Dat belooft dus voor morgen. Hij kijkt er helemaal naar uit, hopelijk blijft hij zo positief.

8 opmerkingen:

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

Ai die foto's kwijtgeraken is echt een ramp hé, ik had het onlangs ook voor gelukkig zijn er veel gered. Een externe harde schijf is een heel goede oplossing(sinds dat accident met mijn laptop heb ik er mij direct eentje aangeschaft).

Sterkte voor morgen, hij zal er niet veel van weten als ze hem in slaap doen want ze krijgen eerst iets waardoor ze in een roesje zijn. Zal eens aan hem denken morgen!

plukdedagsandra zei

Hey,

Misschien komen David en Tim elkaar nog tegen want ook hier wordt er morgen één in het ziekenhuis verwacht. Vincent moet morgen een operatie aan zijn gebroken vinger ondergaan en ook in slaap. Gebroken door het voetballen en verplaatst. Kindjes.

Wel stom van je pc. Pfff.

Knuf, Sandra.

Mammalien zei

Wat een boefjes, bij Norton (-:! En sterkte met de kleine man morgen.

Huize steen zei

Sterkte voor de kleine man morgen in het ziekenhuis, en ook voor jou thuis. Ik vond het ook elke keer weer erg spannend. En wat zijn pc's toch ook een rotdingen af en toe....(ik durf het nu te typen want zit op de pc van mijn man ;-) maar laat mijn laptop het maar niet horen.....)

Aritha Vermeulen zei

Sterkte morgen! Is altijd spannend, kost altijd tijd.

Aritha.

Sabine zei

Jaaaah Ilse, ik weet het! Laat ik nu ook nog eens systematisch te lui zijn om dat ding af en toe in te pluggen en backups te maken, het zou zo frustrerend niet zijn. Want die schijf ligt hier dus wel degelijk, ik heb ze alleen dit jaar nog niet gebruikt...

moeke Vera zei

suc6 met je ventje morgen en ook met het opdiepen van de verloren gegane kiekjes.Een computer is een handig ding ... als het een beetje meewil ...

spookjes zei

sterke voor morgen, jammer dat dit er nog allemaal bij moet komen.