dinsdag 12 januari 2010

Recycl'art cadeau voor kleine meisjes.






Ergens hier in de vlaanders woont een kleine gelukzak van een meisje, want er is een cadeautje onderweg maar ze weet het zelf nog niet. Ik heb mij nog wat bezig gehouden, zo tussendoor, met het creëren van de sloefkes (ge weet wel) maar dan in het klein voor meisjes met maatje 21 tot 23.
En ik heb ze verpakt in een cadeaudoosje dat kinders wel leuk vinden vanwege de giraf (allez mijn onthaalkindjes vonden het allemaal tof) en dat gemaakt is van afval, zijnde een tetrabrik van 1 liter. Makkelijk en snel te maken en dat alles om te kunnen zeggen dat alles aan die sloefkes eigenlijk 'afval' is, op de knoopjes na. Het briefje dat erbij zit is ook van oud papier gemaakt, in een tetrabrikken omslagje. Jep, er zit meer in een bus melk dan je denkt :-)

Ik ben heel benieuwd of ze dit leuk gaat vinden, en of ze verrast gaat zijn.

Ik was overigens ook blij verrast vandaag.... ik kreeg nog een superleuke nieuwjaarskaart, eentje met een venstertje in, en in dat venstertje zat een geurzakje in de vorm van een kerstboom. Zalig! Heel mooi, van moeder's geuren. Ik ben er echt blij mee.
En het geeft nog wat crea-inspiratie ook voor originele wenskaarten ;-)

4 opmerkingen:

Dita zei

Zo schattig, owowow!! En zeer origineel doosje!

Kelly zei

Oh, je hebt al geknutseld met brik! En wat een fantastisch resultaat! Echt super! Mijn brikken liggen gewoon maar langzaamaan op te stapelen :)

Aritha Vermeulen zei

Wat een origineel idee! Leuk zeg.

plukdedagsandra zei

Heel erg mooi Sabine.