donderdag 21 januari 2010

Vermist: Ugly Dog

aka "Beesje"



Beesje heeft onrechtmatig te vrijheid gekregen middels een pisworpje van Ubi richting velden tijdens een  rit per stalen ros van Putweg in westelijke richting naar het ouderlijke huis.
Beesje is ongeveer 30cm hoog en 4cm plat, ongeveer een kleine 20cm breed.
Hij is ongewapend en ongevaarlijk.
Beesje is de trouwe bedpartner van Ubi A. uit Lebbeke en zal gemist worden in de bedstee.

Indien u Beesje tegenkomt op uw weg of u heeft aanwijzingen die ons in staat stellen deze mysterieuze verdwijning op te lossen, gelieve de lokale politie van uw stad of gemeente te contacteren. Overigens kan u ook steeds de  mama van Ubi inlichten, dat zou zeer fijn zijn.

8 opmerkingen:

Sara zei

Oh, zo jammer. Ik hoop voor Ubi dat Beesje snel terecht is!

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

Wat jammer, weet je niet meer waar je hem gekocht hebt voor evt een tweede? Of hem namaken?

**Sabine** zei

Ubi heeft hem gekregen van zijn meter. Misschien kopen we hem wel een tweede. Hij is misschien nog wat jong voor de 'harde' les dat hij beter op zijn spullen moet letten en het dus 'pech' is voor hem, maar 'eigen schuld, dikke bult'
;-)

Mammalien zei

O, leed!! En wat een snoepie zeg... hoop dat hij snel terug komt!

Huize steen zei

OOh zielig, ik hoop dat hij snel terug komt.

Aritha V. zei

Ik hoop dat er nog een ander te kop is dan!

plukdedagsandra zei

Vreselijk. Ik zou niet weten wat gedaan zonder die slaapknuffels.
Ik koop er meteen drie! als ze er één gekozen hebben en Thijsje is er al 2 "kwijt" en we hebben al zoektochten achter de rug. Niels heeft ze nog allemaal. Als er één zoek is nemen we een andere (al ruikt die vaak niet hoe hij wil!en dan zeg ik dat mama hem in badje gedaan heeft).

Veel succes met de zoektocht. Hopelijk vind je hem snel terug.

Eline zei

Wat erg! Hopelijk komt hij nog terug... Al schijnen de eerste 24 uur cruciaal te zijn bij verdwijningen ;-)