vrijdag 8 januari 2010

Wat doen nachtbrakers overdag?

Juist ja, zoiets:



En wat doet Moeke Sabine als ze dan allemaal liggen te suffen en te slapen? De frigo uitkuisen. (het is er het weer voor: het is kouder in mijn achterste berging, waar de frigo staat, dan in de frigo zelf. Ik moet me dan ook voor 1 keer niet schuldig voelen als ik de deur van de frigo wat te lang laat openstaan)
Met de dingen die ik weg zou werpen heb ik dan nog hetvolgende gemaakt: wat extra voeding voor de vogels (nodig: een kwart pompoen, vervallen bakboter, overschot müesli van het ontbijt en wat vogelzaad)
Ze kunnen het wel gebruiken denk ik zo, en ik hoef het niet in de vuilnisbak te doen.

6 opmerkingen:

Aritha vermeulen zei

Wat een moed om nou je vriezer schoon te maken! Ik heb daar nooit zin in maar het moet natuurlijk wel een keer.

Leuke foto van je nachtbrakers!

groetjes: Aritha

Vero zei

leuke foto
misschien is deze site al gekend maar wou het toch even meegeven

http://www.garnstudio.com/lang/nl/category_oversikt.php?page=1&from=0&kat=Heklet&sort=datedesc&word=empty&tword=0

Sabine zei

@vero: ne keer goedrondkijken op de site en je ondekt er je sloefkes misschien ;-)

Willy zei

Heerlijk bankhangen, er zit niet veel leven in ;-). Wel verleidelijk om er naast te ploffen! Enne ... de vogels zullen blij zijn met 't feit dat je de vriezer hebt schoongemaakt, een waar feestmaal!

Fijn weekend!

Willy zei

Heerlijk bankhangen, er zit niet veel leven in ;-). Wel verleidelijk om er naast te ploffen! Enne ... de vogels zullen blij zijn met 't feit dat je de vriezer hebt schoongemaakt, een waar feestmaal!

Fijn weekend!

Mammalien zei

Ach, die koppies...

En frigo's uitkuisen dat lijkt me veel leuker werk dan koelkasten schoonmaken (-: