zaterdag 27 februari 2010

De creatieve flow

Vandaag zit ik eerder in een creatieve flow, en ik vind het echt leuk.
Ik ben begonnen aan mijn eerste werkje voor moeders voor moeders. Als je wil zien wat het geworden is, dan moet je maar eens doorklikken ;-)


Maar het knustelen is ook enorm goed voor mijn zelfvertrouwen want ik leer weer vanalles bij. Voor nieuwjaar wou ik met biaislint werken voor een kado voor mijn mit, maar daar heb ik ontzettend op gevloekt en ik heb uiteindelijk mijn werkje weggesmeten omdat het werkelijk nergens naar leek. Vandaag bond ik de strijd met het biaislint weer aan en deze keer heb ik triomfantelijk gewonnen. Hoezee :-)

En ik heb ook voor het eerst een applicatie gemaakt. Oké, ja dat is supermakkelijk met vliesofix, maar kom, ik heb het toch gedaan en ik kan het weer toevoegen aan mijn lijstje met skills, dat komt vast nog van pas als ik over een paar maand begin te solliciteren. Haha...

En het feit dat dingen lukken maakt mij heel blijgezind natuurlijk.

7 opmerkingen:

Kelly zei

Nogmaals: hoeraaa! :) Proficiat met de uitbreiding van je vaardigheden, dat is inderdaad zeer tof en vrolijkmakend en zo, het werkt zelfs aanstekelijk ;)

plukdedagsandra zei

De aanhouder wint.

En wat leuk:jouw creatie :)

TIO zei

ziet er super uit!! ik heb op mijn blog ook al iets staan en ben aan het volgende bezig :-)

Roelien zei

Flow! Positieve flow!

Mammalien zei

En wat een leuke foto!!!

Mira zei

Hi hi, had hetzelfde probleem met het biaislint! Maar nu is het ook gelukt bij mij... Allé dan moet de applicatie ook lukken ;)

Marleineke zei

Af en toe eens de strijd aanbinden met he 'machien" en winnen doe goe é:).