donderdag 25 februari 2010

De positieve flow

Vandaag gaf ik als vrijwilliger van Eva een kookworkshop "Lekker vegetarisch koken met vergeten groenten" aan een groep kraamverzorgsters en het was een succes. Het was heel leuk om te doen, de deelnemers waren heel enthousiast en... het eten dat we klaarmaakten was heel erg lekker vond iedereen (inclusief ikzelf :-)

En toen kwam ik thuis, moe maar tevreden, en ik ontdek zoveel positieve reacties op de oproep voor moeders voor moeders... dat ik er helemaal warm van werd.
Ik ben heel blij dat jullie er massaal je schouders onder zetten en ik ben heel benieuwd naar wat jullie allemaal gaan maken en opsturen.

Ik heb een apart blog gemaakt voor dit project, waar iedereen zal kunnen volgen wat hier al is binnengekomen, je vindt het hier.
Het was een beetje een impulsief idee (jep, that's me) om dit in blogland te werpen en ik realiseerde me pas vandaag dat het nog een geluk is dat ik thuis werk als onthaalmoeder, of ik kon elke dag naar de post rennen om pakjes :-)
Ik ben heel heel benieuwd...

Dit alles maakt dat ik in een 'positieve flow' zit... dat is heel fijn....

5 opmerkingen:

Roelien zei

Heerlijk, die flow! Leuk onderwerp en een leuke dag dus! Dank je voor het meebeleven, groet Roelien

Nicole zei

Wat heerlijk dat er zo'n positieve respons komt. Dat doet altijd goed.

Ik ben benieuwd naar die vergeten groentes! Waar moet ik aan denken? Ik kom alleen op knolselderij.

**Sabine** zei

We hebben gekookt met pastinaak, koolrabi, venkel, chinese kool, veldsla en hadden het verder ook over de knolselder, rode bieten, paksoi, winterpostelein ea.
Zo'n dingen dus.
Natuurlijk ook met granen, peulvruchten, seitan en tofu.

plukdedagsandra zei

Ik vind het heel erg fijn voor je dat er zoveel mensen enthousiast zijn over jouw initiatief.
Het wordt een grandioos succes.

En dat koken. Hier komt ook altijd een kraamverzorgster en ik ben nu al benieuwd of ze bij jou op cursus is geweest, haha.

**Sabine** zei

Is het er eentje van Reddie Teddy, Sandra? In dat geval kan het niet anders dan dat ze van mij les heeft gehad want ze waren er gisteren allemaal :-D