donderdag 4 februari 2010

Ik geef mijzelf helemaal prijs - De Sabby giveaway!

Hier, beste mensen, leest u mijn jawel 500ste blogbericht.
Er staat een beetje onzin op dit blog, veel over mijzelf, over omgaan met kinderen, wat foto's, gedachten, eten en drinken en ook wel een aantal tips.
Ik hoop dat je het even leuk vindt om hier te lezen als dat ik het vind om te schrijven :-)

Dus jah...
Ik dacht: het 500ste bericht, het moet iets speciaals zijn. En ik wou een give-away doen.
Hmm. Maar wat kan ik geven? Ik kan wat koken, ik kan luisteren, ik kan met kinderen spelen, een beetje breien en haken en naaien en ik kan verhalen vertellen, een beetje dansen ook wel... Maar niet zo heel veel bijzonders, en toch ook wel.

Daarom besloot ik mijzelf weg te geven. Je leest het goed: je kan mij winnen., ttz het beste van mijzelf, wat dat voor jou ook moge betekenen. Dat kan gaan van: een taart bakken, een loflied, kousen breien.... Geef mij een uitdaging en ik neem ze aan.

Niet iedereen evenwel. Ik loot er eentje uit (tenzij er maar 1 reactie komt, dan is het niet moeilijk :-) ) en ik doe die een plezier.

Daarom: vertel me wat je van me gedaan wil krijgen en misschien komt het er ook effectief van, indien je wens haalbaar is natuurlijk.
Haast en spoeit u als je een kans wil maken, want tegen zondagavond zou ik wel willen weten waar ik aan toe ben :-)
En wie een goeie blogtitel weet, ipv mijn naam (hoe ordinair, hoe bedacht ik het 500 posts geleden?), wint sowieso een verrassing :-)

20 opmerkingen:

Huize steen zei

Wauw 500 alweer !! Dat is wel een felicitatie waard :-D Ik doe graag mee met je Sabby giveaway!!

sillie zei

Oh wauwie gefeliciteerd! eer ik zo ver ben ben ik een jaar of wat verder :-)
Je schrijft leuk altijd!
Ik doe natuurlijk ook graag mee.
En je titel als naam hmmm ik vond het wel helder :-)

plukdedagsandra zei

Sabine: ik wil meedoen, maar ik wil er nog even over nadenken!

Ik heb wel een idee, maar...het moet haalbaar zijn hé. Misschien wil ik weer veel te veel haha.

Alleszins: een heel erge originele Give Away.
Maar is wel helemaal weer Sabine, haha.

moeke Vera zei

proficiat met je 500ste blogbericht!!!

Alé, de (zware) uitdaging dan:

een workshopke:

een veggie-kookdemo (proevertjes op terras) +
uileg ecologisch verantwoorde materialen/speelgoed/producten voor kinderen +
kindvriendelijk inrichten van een eco-tuin

Om dit alles aan mij (en geïntresseerde ouders/collega's uit te leggen) moogt ge eens een nadmidagske langskomen (in de lente - op mijn terras) ...

Ik hoop echt dat ge er mij niet uitloot, want ik vind het een vrij zware opgaven :-) :-) :-)

tijdtussendoor zei

Whaaw proficiat! Ik ga voor een vegikookdemonstratie. Mij mag je op de lijst zetten ;)

liesje zei

Wauw, 500... daar heb ik nog wat werk aan! Een originele naam, da's best moeilijk. Ik heb zelf gekozen voor een koosnaampje: het is een naam die ik geef aan mijn kinderen als ze lekker vrolijk rondrennen en spelen met een glimlach op hun lieve snoet, dan zijn ze voor mij echte piet-perluitjes!

Die give-away... ja, dat zou wel fijn zijn! Ik vind je haakwerk schitterend. slofjes voor mijn allerkleinste piet-perluitjes? Maar of dat nu jongen(s) of meisje(s) worden weet ik natuurlijk nog niet...

Ingrid zei

Proficiat! Echt een interessante blog om te lezen, omdat het een beetje over alles gaat... heb hier al veel goede tips gekregen.

Wij hebben natuurlijk al een beetje gewonnen, want onze dochterje mag binnenkort bij moeke Sabine gaan...
Maar ik wil toch een kans wagen om een beetje Sabby te winnen :D

Ben niet zo origineel zie ik, maar dacht ook aan een veggie-kookworkshop.

Naadjes en draadjes zei

Leuke giveaway! Ik wil ook wel meedoen, maar weet niet direct iets te verzinnen.

Bien zei

ha 500 ! proficiat!
ik doe graag mee!
ik kan wel een paar dingen verzinnen die jij mij kan leren...een cake of taart bakken of mij leren breien, staat al lang op mijn verlanglijstje...

en de naam van je blog, hm, 'moeke Sabine' of hoe noemen je onthaalkindjes je?

xxx
Sabine
je naamgenoot maar noem me zelf Bien!

plukdedagsandra zei

Ik vind de naam van je blog gewoon goed!

En dan moet ik nog wat verzinnen. Heb overdag wat zitten nadenken.
1)ik wou je vragen om dan meter te worden van ons nieuwe leven want je zou een alvast een positieve meter worden (maar ik besef wel dat dat iets teveel gevraagd is van het goeie, haha en het is nog te vroeg om een meter of peter te zoeken)
2)een veggieworkshop samen met andere bloggers lijkt me ook wel iets
3)ik wil je muffins weleens proeven
4)of je Pilav
5)zo'n potloodhouder is ook supertof. ken je dat?


Zie je wel dat ik teveel wil. Haha.

Mammalien zei

Wat een leuk idee! Ik zit ook te denken aan iets veggie's voor kinderen maar je woont natuurlijk wel ver weg... kan misschien ook schriftelijk, een cursus op schrift oid?! ik denk nog even door!

Over die naam: eh.. veggiebien? Ecobine?

Sara zei

Mhmmm, ik wil ook wel meedoen! Ik zoe wat brei- haak- of naaibijscholing wel zitten! Wat blognamen betreft, ben ik ook niet zo origineel. Wij hebben de naam van onze dochter. Sabine & Co ? Of zoals je zelf zei in je vorig postje Sabby-stijl ? De tip van Mammalien (Ecobine) vind ik ook wel klinken.

Kelly zei

Ik vind het heel leuk om hier te lezen! :)
Dat wou ik gewoon eens laten weten.
Ik zou wel willen meedoen aan de giveaway, maar ik heb zelf geen zinnig idee wat die zou kunnen inhouden, dus laat dat maar :)
En over een naam denk ik wel eventjes na, nu heb ik ook geen zinnig idee... Amai, ik ben vanavond enorm inspiratieloos!

Franca zei

Ja, ik doe mee!
Voor een paar van die geweldige slofjes van je!
groetjes, Franca.

Elke zei

Breien kan ik al maar het haakwerk is voor mij ook een uitdaging...Zoals de eracties weergeven willen de meeste graag proevertjes en ook het handwerk slaat aan...Misschien een proevertjesnamiddag in combiatie met wat handwerk?

Sara zei

Ik dacht nog effe aan een naam: Sabine & (e)co...

Nicole zei

Dat is de origineelste giveaway die ik ooit heb gezien! Leuk bedacht. En gefeliciteerd met je mijlpaal.

isabel zei

Proficiat met de 500! Ben echt blij dat ik je plekje op het world wide web ontdekt heb, en kom hier steeds heel graag wat meelezen. Altijd leuk en hartverwarmend om te ervaren dat er nog wel meer gelijkgestemde, ecologisch bewuste, jonge mama's rondlopen! ;)

Ik ding dan ook graag mee naar je give-away :-)

Het menu is hier al sinds jaar en dag veggie, maar wat extra ideetjes zijn uiteraard altijd leuk! Ik ben vooral fan van je receptjes voor kinderen :-) Of evt. wat ideetjes voor een lekkere, kindvriendelijke veggie-picknick?

Maar je kunstwerkjes met de haakpen vind ik ook steeds super, evt. een verrassing voor mijn bijna 11 maand oude sloeber zou ook de max zijn ;)

Op naar de volgende 500 :-)

Willy zei

500 blogs ... Gefeliciteerd! Moest er lachen om je laatste blog ;-)!

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

Ik doe op het laatste nippertje ook graag nog mee als het kan.

Voor mij graag een workshop in vegetarische hapjes :-)) of een workshop haken.