zaterdag 6 februari 2010

kringdingbuit

 
Hoe kan ik nu hier niet blij mee zijn?

7 opmerkingen:

plukdedagsandra zei

Wauw! Super! Toch niet in Dendermonde hé want dan heb ik dat gemist deze week!

Echt Sabine. Helemaal mijn ding ook. Kan geloven dat je daar blij mee bent.

Fijn weekend, Sandra.

**Sabine** zei

Nee Sandra, in Hamme, aan het heldenplein. Ik ga daar eigenlijk veel liever als in Dendermonde; Ze hebben er meer en het is er goedkoper.
Alles op de tafel (6 borden, 3 potjes, een theekan, 20 Jaklien-prenten en dan ook nog eens 5 glazen) voor 8 euro alles tesamen!
En oh ja, ook nog 2 matchboxkes voor de jongens, omdat ze zo braaf geweest zijn :-)

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

waaaaw wat een leuke buit, ik heb deze week ook nog twee leuke kleedjes gescoord.

Sara zei

Mooi! En die Jaklien-prenten: pure nostalgie!

leen zei

Gewoonweg super! Mij maken ze vrolijk en goegezind, dus dat wordt een topper!
En dit vormt meteen ook weer een uitnodiging om mijn horizonten te verruimen wat betreft de kringloopwinkels, buiten de grenzen van Dendermonde :o)

eventjeswicht zei

Als je er geen plaats meer voor hebt in de kast ... Maar ja, dan zijn er vast een paar saaie witte exemplaren die de omgekeerde weg kunnen afleggen...

mama'ritha zei

Lekker zoonig. Heel mooi, daar ben je blij mee. Dat kan ik me voorstellen.