woensdag 10 februari 2010

 
Nu heb ik wel vaker de neiging om niet exact helemaal de regeltjes te volgen en om die reden kopieer ik de regels van deze award niet mee. Ha! Das durven hé.
En in plaats van 7 dingen te schrijven die jullie nog niet van mij weten, schrijf ik de dingen die jullie vast en zeker wel al weten of echt niet wouden weten. Wat zou er nog geheim zijn aan mij na 500 blogberichten? Mijn ziel staat naakt hier op het net, en kan er nooit meer af. 
We zijn vertrokken:
* ik ben blond, altijd al geweest. Mijn vader is ros en ik heb altijd gedacht dat ik vosse kindjes ging hebben. Dat is nog niet het geval.
* ik eet geen dode dieren. 
* ik kan wel tegen bloed, heel goed zelfs
* ik ben in de winter verslaafd aan warme kersenpitkussentjes met wat lavendelolie om te gaan slapen, anders komt er van slapen echt niets in huis.
* ik ben ellendig met decoratie, mijn stijl is veel te eclectisch om een mooi geheel te maken van een kamer of een garderobe
* Ik heb vroeger piercings gehad, in mijn navel en mijn tong. Op een dag veranderde mijn leven en moesten ze uit, ze zijn nadien nooit meer terug ingegaan. 
* Ubi ging eigenlijk Titus noemen en Mauro Bas. Ik veranderde telkens op het einde van de zwangerschap van gedacht.
* Mijn favoriete maand in september.
* Ik kan sinds vorige week een beetje walsen, maar ik ga nog veel oefenen.
*ik zit al aan 10.
 

Voila, ik weet niet goed hoe ik ze nu ga doorgeven, deze award. Er komt hier alleen echt schoon volk over de vloer (over het scherm) dus,..ik vind jullie allemaal wel echt 'beautiful' en een aantal mensen hebben hem ook wel al gehad....
Toch merci, nogmaals huize steen :-)

8 opmerkingen:

Willy zei

Leuk om te lezen, Sabine! Je brengt me op een idee (kersenpitten + lavendel), welterusten!

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

Heel erg leuk om te lezen Sabine!

sillie zei

hmm lijkt net of je dus wel levende dieren eet ...hihihihihi oeps sorry hoork ben een beetje nachtmelig :-)

Huize steen zei

Piercings ?! Foto !!

plukdedagsandra zei

Bas vind ik ook een schone naam en Titus kan er ook nog mee door...

Sabine zei

idd, sillie, tegen een levende regenworm zeg ik geen nee ;-)
(heel veel eiwitten, die regenwormen, ik moet ze toch ergens vandaag halen?)

Ella Montella zei

Joepie voor veggies! :-)

Mammalien zei

De namen die je uiteindelijk gekozen hebt zijn toch veel leuker hoor!

En die kersenpitlavendeltjes, hmmm