zondag 7 februari 2010

tataratatattaaa en trrrrrrrrrrr boem

Trompetgeschal en tromgeroffel!

Er is een winnaar getrokken voor de give-away.
Ik ging een überschattig filmpje maken waarin zoontje briefje pakt, maar vind  de oplader van camera-batterij niet, dus..... random.org heeft me hier uit de nood geholpen.

En de winnaar isssssss:

nummer 5

En moest het nu niet zijn dat mijn man niet zou zitten zagen dat we dringend weg moeten, ik zou uittesten hoe cropper werkt en uitzoeken wat geen output in de input wil zeggen bij mijn print screen-opdracht aan de computer, want ik weet anders niet hoe ik dat hier kan gaan bewijzen dat ik niet vals heb gespeeld. 
Soit, dat pas ik misschien nog eens aan als ik echt veel tijd heb, want nu wil ik wel weten hoe het zit :-)

edit: tis gelukt om met cropper te werken, applaus voor Sabby ! :-)


Maar, wie is nummer 5? Wel, dat is tijdtussendoor, want ik heb gewoon de volgorde van de reacties bijgehouden als zijnde de nummers van de trekking om het niet moeilijker te maken dan nodig. Tijdtussendoor gaf dus de  5de reactie en wint.
Gefeliciteerd!
Ik ben heeel benieuwd te vernemen hoe je het ziet (een veggiekookdemo was de vraag) en hoe we afspreken en dan kom ik af!
Maar lieve mensen, ik ben ontzettend gul vandaag, als altijd, en ik beloof iedereen een troostprijs, iedereen die reageerde wel te verstaan, want ik vind het ontzettend leuk en leerrijk wat jullie hier allemaal reageren op dit blog. 
Daar hoor je morgen nog iets van :-)
Dus.... niet getreurd, we houden de spanning der troostprijzen er nog even in. Want manlief wil nu écht wel vertrekken :-)

8 opmerkingen:

moeke Vera zei

proficiat nr 5!!!

Mammalien zei

O, manlief... ik ben zoooo nieuwsgierig!! Niet meer doen hoor, Sabine van haar logje wegplukken! (-:

Enne.. gefeliciteerd Tijdtussendoor!

plukdedagsandra zei

Hier horen we nog van. En natuurlijk heb je me weer nieuwsgierig gemaakt voor de troostprijs, haha. Zo blijven we wel bezig.

En gefeliciteerd: tijdtussendoor.

sillie zei

:-) die opladers grrrrr :-) hoera voor nr 5 :-) ( de bofkont)

Sabine zei

@plukdedagsandra: ja, vervelend hee, zo bezig gehouden worden. Haha.

tijdtussendoor zei

Whaaw heb ik effe geluk...alleen weet ik natuurlijk ook niet goed hoe we dit moeten organiseren. Zoals je weet heb ik het deze maanden nog erg druk met de voorbereiding van mijn staptocht. Mss in de zomer?

**Sabine** zei

@ttd: voor mij prima, goed zelfs, ben zelf ook benieuwd naar je stapverhalen :-)
We spreken nog wel af :-)

Sabia zei

Gefeliciteerd tijdtussendoor!!