woensdag 3 februari 2010

Zelf maken

 Ik heb vrienden die zelf heel mooie en lekkere dingen kunnen maken.
En hoewel ze zeker geen voorwaarde zijn om hier welkom te zijn, vallen zelfgemaakte cadeautjes hier erg in de smaak!




Zoals bijvoorbeeld deze draakknuffel. Mauro doet er geen afstand van als hij thuis is, maar hij mag niet mee naar school, en als de kat van huis is...
 

En deze lekkere cake. Mooi hee! Fie verklapt je hier hoe je dat zelf makkelijk kan maken.
Superlekker, en helemaal plantaardig :-)

7 opmerkingen:

Kelly zei

Oh, ik wil ook zo'n vrienden! ;) Zelf maken is zo veel aangenamer, vind ik. Nu ja, hopelijk vinden mijn vrienden dat ook, anders heb ik de laatste tijd al voor veel ontevredenheid gezorgd..

Willy zei

Lief & lekker! Ik vind zelfgemaakte cadeautjes ook vaak de leukste cadeautjes. Zoveel persoonlijker dan geld/ een bon/ ... .

Huize steen zei

Ziet er heerlijk uit :-D

Mama Monique zei

Die ziet er leuk uit zeg! Ja, die draak, maar ook de cake. Ga snel eens een kijkje nemen om te zien of ook ik zo'n kunstwerk kan maken. Dank je wel voor de tip!

mama'ritha zei

Zelfgemakt cadeautjes zijn leuk. Je weet dat ze vaak met liefde en heel bewust gemaakt zijn.

Nou ja, je kunt in de winkel ook iets met liefde uitzoeken maar zelfmaak komt zo warm over.

plukdedagsandra zei

Over een zelfgemaakt cadeau is nagedacht, het wordt met liefde gemaakt en gegeven. Daarom heeft het zoveel waarde.
Zelf ben ik niet zo handig, maar ik probeer mijn cadeautjes ook "nagedacht" te geven. Bv. uit Oxfam.
En het gekke is : meestal zijn het net die cadeautjes die in de smaak vallen bij de kindjes bv. want zoiets hebben ze nog nooit gehad.
Zondag moest meisje naar een feestje en als reactie zei de mama: wat mooi! en het jongentje glunderde en zei: zoiets heb ik nog nooit gehad. Hij was superblij. Ik was dan zelf ook heel blij en dochter ook! Daar heb je toch veel meer deugd van hé.

Jouw muts draag ik ook nog elke dag met veel plezier al begint het nu wel warmer te worden.

Manuela zei

Mijn oma heeft een lammetje voor dochterlief gemaakt en ze wil hem altijd bij zich hebben in bed.