zondag 21 maart 2010

recycl'art



Ik had nog nodig voor mijn crea-hoekje: een prikbord.
Eerst ging ik op zoek naar kurken van wijnflessen, maar wij drinken zelf geen wijn. Mijn moe kan daar via haar werk voor zorgen, maar ik ben meer van het ongeduldige type en ik kon daar precies niet op wachten.
Maar af en toe heb ik wel eens een schitterend (al zeg ik het zelf) idee, nl ik had nog een behuizing van een oude computer staan op zolder (je weet wel die bakken van 'vroeger') waar ik een paneel van kon losmaken.
Zo een metalen paneel heb ik losgemaakt en daarop een mooie stof vastgemaakt, die nog van een zijden kleedje van een vriendin komt, maar dat gescheurd was en niet meer te maken viel.
Dat gecombineerd met grote knopen (om in het thema te blijven/van mijn veritas-buit) die ik op een magneetje plakte, gaf een superleuk resultaat.
Ik heb nu een knap magneetbord, met bijpassend speldenkussentje. En ikke blij natuurlijk.
Nooit nooit nooit iets wegsmijten zegt de madam die beter hare zolder eens verder zou opruimen ;-)

7 opmerkingen:

TIO zei

heel leuk gevonden en zeer goed tot uitvoering gekomen!

Nele zei

Wij hebben een schuif vol met kurken van wijnflessen! Ik zal ze de volgende keer eens meebrengen.

Dutch Apple zei

Ah kijk, wat een leuk idee. Ik wil op mijn zolder en heuse crea hoek gaan maken. Ik vind die knoop magneetjes echt geweldig!

Groetjes!

vrouwenhand zei

Leuk met die knopen!

Marleineke zei

Origineel en meer dan geslaagd!!

Ingrid zei

Schitterend!

Kelly zei

waaw, wat een fantastisch idee!