dinsdag 23 maart 2010

Vechten met de zwaartekracht...


Mijn twee zonen hebben allebei iets ongelooflijk actiefs over zich... klimmen en klauteren in de hoogte konden ze beiden nog voor ze konden stappen.
Tot hier toe zonder ernstige gevolgen...
Maar zondag deed de kleinste toch wel een heftige patatter... van een meter hoog, met het hoofd recht naar beneden, gelukkig op een tapijt en niet op steen.
De buil valt heel goed mee en zit verstopt onder zijn haartjes. Maar zijn oogje wordt met de dag donkerder... en het is echt een raar zicht. (we zijn wel naar spoed geweest zondag, maar volgens de arts aldaar is er niets aan de hand)
Hij heeft er zelf geen last van gelukkig.

Mijn hart stond wel efkes stil en daarna ook even in overdrive...

15 opmerkingen:

TIO zei

dat ziet er inderdaad uit alsof het een serieuze valpartij is geweest! gelukkig heeft hij er geen last van en vermoedelijk nog een paar weekjes tot het helemaal is weggetrokken.
ik kan dat goed geloven dat je hart even stil stond...

Roelien zei

Pfff, gelukkig is er 'niets' ernstigs aan de hand. De kleuren zullen veranderen in blauw, groen, geel...alle kleuren van de regenboog zeg maar.

Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.

sillie zei

oei wat ziet dat er naar uit.Gelukkig viel het mee, maar t is een lelijke smak geweest!

mama'ritha zei

Dat ziet er echt erg uit! Je schrikt dan echt heel erg!

Mammalien zei

Oef, schrikken zeg. Maar als je daar weer overheen bent: wees blij dat je actieve kindjes hebt. Van die bankzitters waar niets uitkotm, daar heb je ook niets aan.

plukdedagsandra zei

Lekker avontuurlijk zoals mijn jongste dus. Die heeft zoveel zelfvertrouwen dat mijn hart een paar keer per dag een sprong maakt.

Gelukkig is het niet al te erg.

Huize steen zei

Pfhh je bent gelijk 10 jaar ouder vind je niet?? Hij ziet er wel heel stoer uit hoor met dat blauwe oog ;-)

Willy zei

Da's schrikken! Een oog met straks alle kleuren van de regenboog! Gelukkig maar dat het daar bij blijft ...

Dutch Apple zei

Oei! Dat is even schrikken! Het lijkt vaak erger dan het is en de kids? Kijk eens! Stoer he?
Gelukkig viel het achteraf mee, maar kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent zeg!

Groetjes!

LiLa zei

Dat zijn zo van die momenten dat de wereld even stil staat hè. Gelukkig is hij dan toch nog 'goed terechtgekomen'. Pff, kreeg al een adrenalineshot alleen maar van je verhaal te lezen :-)

Sophie zei

Oh ... En geen pijn gehad ?

Made by KK zei

Dat ziet er lief uit. Ik heb ook zo'n zonen. Overal op en onder, over ... ben benieuwd hoeveel keer ik naar spoed ga kunnen rijden ...

Franca zei

Niks ernstigs. Phoe, hij zal er toch best wat van voelen. Gelukkig is het vooral het kleurenpallet. En ben jij al van de schrik bekomen?

Iets heel anders , is dit blogje iets voor jou? http://petitappetit.com/blog/

Stien zei

oeioei, aiai! 't zal inderdaad een tijdje voor mooie oogschaduw zorgen. gelukkig viel't nog mee!

Sara zei

Oei, schrikken, seg! Hopelijk is het al wat beter!