donderdag 29 april 2010

Female Power

We zijn vorige week aan onze 3de reeks folkdans begonnen.
Gisterenavond dansten we buiten op onze blote voeten (allé ik dan toch) bij een zalig zomergevoel.
En er was een nieuwe ontdekking... een revelatie als het ware. Els had een nieuw muziekske bij, eentje waar ik meteen voor viel.
Polka'tjes dansen, en dan nog op deze melodieën, wel: het is zalig! (vanavond in de regen op mijn terras en in het gras, kom maar af! Maar dan wel na den 10en want ik moet eerst nog iets les-achtigs gaan volgen)

En ik weet het, ge zijt niet direct geneigd om te klikken op het linkje hieronder, ik snap dat wel, maar ik zet het er toch bij. Het past namelijk bij een blij hart en de ferme dames geven een leuke indruk van wat female power kan zijn. En ge komt niet te weten wat ik juist bedoel als je het niet ne keer probeert :-)

6 opmerkingen:

Roelien zei

Ja, ik snap je wel hoor!

Ik heb er op geklikt en ik vind het echt girlpower, eh female power! Ik vind het vrolijk en krachtig. Maak je zelf ook muziek eigenlijk? Me, I play the sax..

plukdedagsandra zei

Yeah. Toffe muziek.

Stien zei

Katzenjammer, mmmmm, gezien op Dranouter vorig jaar! Ooh, ik kijk al uit naar de festivallekes :)

Gekakel zei

Blote voeten in het gras, dansen, Genieten met een hoofdletter!

Kelly zei

Zo leuk! Ik ben fan! Ik wil ook dansen, binnen enkele weken, in mijnen hof, op mijn blote voeten natuurlijk, en misschien zelfs nekeer op dit liedje (ja, een variatie tribal buikdansen zou daar misschien wel op passen)! Weer iets om naar uit te kijken se! :)

Sophie zei

Waw, schoon !!