woensdag 21 april 2010

handmade with love, maar niet door mijzelf


Door de moeders voor moeders-actie leerde ik het blog "Dutch apple" kennen, en ik was meteen verliefd op de tassen die ze maakt.
Ze zijn stuk voor stuk origineel, handgemaakt, en recyclage want ze worden gemaakt van oude postzakken.
Leuk project, en gelukkig voor mij ook voor een klein prijsje te koop op aanvraag...
Vandaag zat mijn tas al bij de post, zo leuk... netjes ingepakt en met nog een leuk geschenkje erbij in de vorm van een hartjesgeurzakje. Super toch!

Ik weet in ieder geval dat ik een heel unieke tas heb nu, waar ik heel veel plezier van ga hebben.

9 opmerkingen:

Lynn zei

Mooimooi!

sillie zei

jaaah echt geweldig!!!!

Kelly zei

Inderdaad een erg toffe zak! Veel plezier ermee :)

Lia zei

Die is leuk! Zo'n tas zou ik ook wel willen hebben.

Groetjes,
Lia

Mammalien zei

Mooi! ik ag ook even kijken daar..

moeke Vera zei

oh, wat een leuke tassen ... ik ben er helemaal weg van ...
Proficiat met jouw exemplaar.
Ga snel ff snuffelen, want ik zou d'er ook graag eentje op de kop tikken.

Dutch Apple zei

bloos...... hij is aangekomen.... mijn creatie-kindje gaat Belgie onveilig maken ;-)
Ontzettend veel plezier ervan meid!
Ik ben blij dat jij er blij mee bent, echt met liefde gemaakt ;-)

Lieve groetjes, en dankje dat je een blogje hebt geplaatst ;-)

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

erg leuk!

Dutch Apple zei

Hai Sabine,
Omdat ik het zo geweldig vindt dat je een actie voor Moeders voor Moeders hebt gehouden. Zo ontzettend geweldig gebaar vindt ik dat JIJ de Sunshine Award verdient.....
Kijk snel op mijn blog voor de info....

Lieve groetjes!