vrijdag 9 april 2010

Liefde is...

Ik volgde een gesprekje tussen Mauro(bijna 4) en Luna (5), de achterkleindochter van de buren, die daar een weekje op logement was en die vanavond terug naar huis vertrekt.
Dat ging ongeveer alsvolgt:

(Met melige vioolmuziek op de achtergrond)

L: Ik ben verliefd op jou
M: Ik ook op jou
L: en ik ga jou zo missen als ik hier weg ben

(Ooooh)

M: Blijf dan voor altijd hier, je mag bij mij wonen

(Oooooooooh)

L: Ja, dat kunnen we doen
M: En gaan we dan ook trouwen?

(smelt....)

L: Maar ik denk dat mijn mama en papa boos gaan zijn als ik nu al ga trouwen
M: Mijn mama ook

(Hmm..)

L: Maar kunnen we dan niet gewoon verliefd zijn?
M: Ja, ik voel.... Hoort!... een ambulance
L: Kijk daar, een slak.

(???)

En toen gingen ze gewoon weer spelen....

12 opmerkingen:

Huize steen zei

Aah dan smelt je toch van zo'n gesprek :-)

Kelly zei

Haha, zo grappig! :)

Dutch Apple zei

Aw, wat lief!!!!!

Mijn oudste zoon is ook helemaal weg van zijn buurmeisje, ze zijn al tig keer getrouwd. Ik wordt elke keer ook officieel uitgenodigd. Ze hebben al een heuse baby, en Miniman werkt al. Dan roept hij, "lieverd ik ga werken hoor!"
Zo schattig!

Lieve Groetjes!

Vero zei

zo zalig die gesprekken!

plukdedagsandra zei

Zoiets moet je zeker blijven opschrijven. Dat is zo lief(de).

Sandra.

mama'ritha zei

Wat een intiem gesprekje. Heerlijk dat ze zo leuk keuvelen. En nog zo puur.

Annelyse zei

Hun leven is nog zo ongecompliceerd. Om jaloers op te zijn

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

wat lief!! Zo'n dingen zou je moeten opnemen hé of opschrijven!

Fijn weekend hé Sabine.

Sofie zei

zo schattig!!!

Stien zei

Ooh, echt prachtig zeg! Daar moet ik aan denken als ik nog eens ruzie zit te maken met mijn lief, "kunnen we niet gewoon verliefd zijn?" "ja, ok!"

spookjes zei

OOOO en OOOO wat lief

Sven zei

Zalig !