donderdag 22 april 2010

... memories




2 jaar gelden op dit moment was ik (denk ik) de wanhoop nabij... hevig in arbeid, en vastzitten op 7 cm voor een uur of 3 en helemaal het geloof kwijt dat ik het zou kunnen... (ik had het nochthans al eerder gedaan) Gelukkig waren er de lieve vroedvrouwen, mijn superman en een fantastische gyn die me weer in mijzelf deden geloven, waardoor ik mij herpakte en toch helemaal zelf Ubi ter wereld bracht.
De onderwaterbevalling was een van de mooiste dingen die ik al heb meegemaakt,... omdat niemand me in die hele tijd heeft aangeraakt (dat kon ik toen echt niet hebben en dat liet dat bad ook niet toe) en het heel natuurlijk voelde om gewoon te doen wat de natuur me ingaf te doen...

En nu zijn we alweer 2 jaar verder...
Het blijft toch bijzonder.... Te weten dat hij er nog maar 2 jaar is (of is hij er altijd al geweest?) en me geen leven meer kunnen voorstellen zonder.
Alles uit de kast halen om hem te geven wat ik kan...en denk en voel dat goed voor hem is.
Beseffen dat de liefde zo groot is, dat ze niet neer te schrijven is.
Blij zijn, en dankbaar.... elke dag, maar vandaag toch extra.

14 opmerkingen:

Mamasha zei

Oh ik versta u zo goed! Ik kijk iedere dag naar mijn jongens vol verwondering. Zoveel rijker dat zij mijn leven gemaakt hebben!

Roelien zei

Wat mooi! Gefeliciteerd Sabine en geniet zoveel je kunt!

Dutch Apple zei

Lieverd, van harte gefeliciteerd met de verjaardag!
Erg ontroerend stukje heb je geschreven en och zo waar....
Geniet van deze prachtige dag....

Lieve Groetjes!

Kelly zei

Waw, straffe mama! Dat moeten zeer intense uren geweest zijn, proficiat zeg!
En zo'n leuke foto van hem op de speeltuin, koddig ventje :)

Liesel zei

Oooh, wat schrijf je dat mooi :-) Ik kan mij geen leven zonder mijn dochtertje meer voorstellen, wat deden wij toch gans de tijd voor ze er was? Ik wetet begot niet meer! Ook voor jou een hele dikke proficiat!!

plukdedagsandra zei

Heel bijzonder. Fijn om nog eens bij stil te staan en nooit meer te vergeten.

Proficiat.

Lynn zei

Dikke proficiat!! :o)

spookjes zei

een gelukkige verjaardag voor je ventje !!

Polkadotjes zei

Je verwoord mijn gevoelens op deze dag.
Genieten is de boodschap! Proficiat Ubi.

MiekK's zei

Mooi geschreven! Proficiat met je mannetje!

sillie zei

heel mooi beschreven....en mooie foto....

Huize steen zei

Gefeliciteerd met je 2 jarige peuter !! En wat een mooie foto !!

Sara zei

Nog een late proficiat!

d zei

En de kinderen hebben zoveel geluk met zo'n mama!