donderdag 22 april 2010

sunshine award...


Zonneschijn is altijd bijzonder aangenaam, zeker wanneer de zon efkes helemaal in jouw richting schijnt, zoals Dutch Apple met me deed.
Allereerst heel erg bedankt om me een bloem een een straaltje zon te sturen...
Ik hou heeeel veel van bloemen, maar vooral van die die niet moeten sterven om mooi te zijn voor mij... liever een bloempje waar een bijtje op kan zoemen of een vlinder op kan landen... of een virtuele bloem!
Ik denk nog een paar mensen te kennen in blogland die zo een bloem kunnen gebruiken of weten te appreciëren, ik geef hem met plezier door aan deze zes... je mag ze doorgeven of er in stilte van genieten als je dat liever wil.
aan Kelly van 'Ma vie en vert' voor de inspiratie en de gedrevenheid, haar passie en liefde voor de natuur... en de leuke reacties hier op mijn blog.
Aan Roelien voor het meelezen hier, voor de mooie gedachten of soms hilarische teksten op haar blog, voor diezelfde liefde voor de natuur.
Aan Lieve, omdat ze een fantastische vrouw is, eentje waar ik mee kan lachen en mee kan wenen, en omdat we samen de wereld gaan voorzien van bloemen, nu ook virtueel....
Aan Rood met witte stipjes voor de inspiratie én omdat ik weet dat ze ook van bloemen houdt én omdat we ook al echte zaden uitwisselden én om haar succes te wensen met de nieuwe eigen zaak...
Aan Liezel voor de inspiratie, voor haar dochters verjaardag die ook vandaag is, en omdat zij ook vandaag eigenlijk haar eerste verjaardag als mama viert, dat is zo bijzonder!
Aan Celestine die niet alleen haar eigen hero is, maar ook een beetje die van mij. Haar pad gaat langs creativiteit, ecologie, humor en retro en nog zoveel meer... I like it.

4 opmerkingen:

Roelien zei

Dank je wel!!!!
Ben dol op bloemen en het liefst die in de natuur waar bijtjes.. alla, zoiets als wat jij al schreef.

Mooie foto trouwens van je onderwaterbevalling. Prachtig!

Kelly zei

Bedankt om de zon ook efkes in mijn richting te laten schijnen, Sabine! Je maakt mijn dag, en dat doe je trouwens wel vaker ;)

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

Dank u wel mijn schatteke :-)

Liesel zei

Oei, ik zie het nu pas dat je mij die ook geschonken hebt :-) Bedankt eh!!