dinsdag 6 april 2010

Today was a good day..


Verlof en zon, moet er nog meer zijn?

Moeten niet, mogen altijd... een dagje Antwerpen!
Ik was in de buurt voor de aflevering van het "Maken voor moeders"-projectje en dacht: dan kan ik misschien eens even naar 't stad, want dat komt er anders zo weinig van.
Shoppen zit niet in mijn genen en de Meir is niet echt iets voor mij, dus we zochten de meer ecologische winkeltjes op. (Ik val in herhaling want het is niet de eerste keer dat ik over -ecologisch- shoppen in Antwerpen blog)

Maar met succes vandaag, want 2 kuyichi-jeansen (ik vind echt nooit geschikte jeansbroeken en nu ineens 2!) een skunkfunk-kleedje, een radio modern-cd, een tol en 2 puzzels en een punik-paddestoel later, vind ik laat op de avond nog tijd om wat foto's op blog te zetten en vind dat een hele prestatie.

En jawel, u leest het goed: ik een een kleedje. Dat is redelijk uniek, bijna zo uniek als 2 goed zittende jeansen vinden op één dag. Maar ne mens moet af en toe toch eens zijn best doen voor een feest niewaar.
Het is een zwart kleedje, waarvan ik hier niet echt ergens een foto op het net vind. Ik zoek nog efkes naar inspiratie voor een leuk kleuraccent op de jurk, misschien een speciale ketting of een leuke broche... ik heb nog efkes tijd :-) En misschien heel misschien komt er dan ooit wel nog een foto van het kleed...



(maar ne foto van mijn schoonzus in kleed is ook al heel wat, toch?)

5 opmerkingen:

Huize steen zei

Ooh lekker een dagje sjoppen :-) Heerlijk ;-)

mama'ritha zei

Gezellig winkelen. Ja, ik vind die jurk van je schoonzus heel zonnig. heeft ze hem gekocht?

Waren het leuke puzzels? Hout of arton. Punnikdingen vind ik altijd te gek. En dat je nou twee broeken tegen het lijf loopt is helemaal mooi meegenomen.

Ik ben benieuwd wat voor soort ketting of broche je neemt voor op je kleedje. Op zwart staat een heleboel natuurlijk.
Fijne dag! Hier, midden Nederland, schijnt de zon!

Dag!

Nicole zei

Oh, die rode jurk zou ik zo willen hebben! Prachtig.

liesje zei

fijn zeg! lekker shoppen met (schoon)zus! En vooral, lekker bijkwebbelen en je eens lekker laten gaan (de mannen zijn het al gauw moe, niet?)

Ik heb uiteindelijk niks gemaakt voor moeders voor moeders... sorry maar ik zit tegenwoordig nog maar erg weinig achter mijn naaimachine wegens een tegenwerkend bekken. Ik zou eens moeten beginnen breien of haken, maar ja: het is de stap zetten he! Vanaf volgende week zit ik thuis, dan zal ik wel de rust vinden om eens iets anders te doen!
Toch nog eens van harte proficiat met je schitterend initiatief!

Sabine zei

jep, ze heeft 'em gekocht. Zalig he? Ze staat er echt super mee.
http://www.whosthatgirl.eu/index.php -> de link van de winkel vanwaar hij komt. Bij mijn weten niet eco, maar wel een heel eigen stijl en heel veel mooie kleedjes.

en Mama'ritha: de puzzels zijn in hout. Bij Mandragora hebben ze heel leuk kinderspeelgoed voor eigenlijk heel weinig geld. Ik had twee puzzels (en grote en een kleine) de punnik en een metalen tol die ook geluid maakt als je hard genoeg laat tollen voor 17 euro, dat vind ik niet zo heel veel.

De ketting/broche/... wil ik graag zelf maken. Ik zie nog wel.