woensdag 7 april 2010

Tussen hen...

Mauro tegen Ubi vandaag toen we in de tuin aan het werken waren:
[enthousiast]"Ubi, ik weet een leuk spelletje.... Ik gooi regenwormen op jou en jij gooit niets op mij, oké?"
Ubi: [droog] "Oké"

Waarop Ubi de worm die Mauro op hem smeet in 2 trok en Mauro gillend wegliep.*

(*Ja, ik weet het, dat voor een veggie kind dat geleerd wordt om respect te hebben voor al wat leeft.... maar pieren zijn volgend Ubi geen dieren en ik geloof dat die na een deling nog voortleven, of niet?)

6 opmerkingen:

spookjes zei

vorige zomer legde mijn zoontje pieren op een steen in de volle zon en riep "mama kijk die pieren dansen voor mij"


jongen blijven jongens he ;)

Huize steen zei

Hahaha ik vind hem goed ;-)

Roelien zei

Hahahaha enne.... jakkie!

sillie zei

hihihihi zo grappig.... ehm niet voor de wurm natuurlijk....

Kelly zei

Dat is inderdaad wel heel grappig :) Niet voor de worm natuurlijk.. Tegen mij hebben ze ook altijd gezegd dat die nog voortleven als ze in twee gekapt worden, maar eigenlijk heb ik het nog nooit 'onderzocht'... (en als ik het zelf nog niet gezien heb, geloof ik het niet zomaar..) Misschien kunnen Ubi en Mauro dat eens nader onderzoeken? ;)

Mammalien zei

Ach.... sneu..