maandag 5 april 2010

Victory (x2)

Een dagje Planckendael gedaan met de kindjes. Genoten met de kindjes van het bekijken van de dieren, de verhalen van de dierenverzorgers over de 'zwangerschap' en 'kraamtijd' bij de dieren (en veel bijgeleerd, veel verwonderd geweest), de speeltuinen....
én getuige geweest van het Belgisch record simultaan borstvoeden!
Maar liefst 172 mama's gaven tegelijk hun kindje het beste van zichzelf vandaag in de dierentuin. Heel mooi om zien. Hun opzet was om het record van de Nederlandse mama's te breken (ergens in de 60 vrouwen met kind aan de borst) en dat is dus ruim gelukt.

Dikke proficiat van mijnentwege aan alle deelnemende mama's en aan de organisatoren.

En ook toch wel een bravooke aan mijneigen. Het is me gelukt om het knoopsgat te naaien... juij!
Klinkt misschien wat stom voor de meer gevorde naaisters, dat ik met een simpel knoopsgat zo content ben, en zelfs van een 'eureka-gevoel' gewag maak... maar ik had dus tot hier toe wel alleen nog maar 4-fasenknoopsgaten gemaakt. Maar dit (dankzij de nieuwe oude singer) is zoveel beter! Dames en heren, ik presenteer u: mijn eerste singer-knoopsgat:


Dank aan allen die reageerden gisteren: het was dus inderdaad een combinatie van ander voetje en een hendeltje dat naar beneden moest getrokken worden...

4 opmerkingen:

Dutch Apple zei

Kijk, dat ziet er uit als een knoopsaget he? Ach ja, zo leer je elke dag weer wat he? Ook ik leer elke dag! hihihi..... Daar hebben we onze mooie blogjes voor :)

Groetjes!

Dutch Apple zei

oeps, knoopsgat uhum hoe bedoel je tiepgubrek..... ;-)

mama'ritha zei

Al die moeders! Nou gefelciteerd jullie hebben ons overwonnen. En leuk dat het knoopgsgat gelukt is!

Kelly zei

Ik heb ondertussen al enkele knoopsgaten genaaid, maar het content gevoel hoort er elke keer bij ;) Proficiat he!