dinsdag 18 mei 2010

Doe de bioweek


We zijn nog vollop aan het belgerinkelen naar de winkelen (mijn eerste kaart is al vol jochei) en de volgende activiteitenweek zet al grote bollen strepen en adressen in mijn agende, nl de bioweek van 5 tot 13 juni. Voor diegenen die echt niet weten wat dat is: in die week kan je op vanalle lokaties bioproducten gaan bekijken, voelen en proeven, doen de meeste natuurwinkels speciale acties, is er vanalles te beleven in ecoland...
De volledige kalender kan je hier bekijken.
Tegelijk met de start van de bioweek zijn er ook de opentuindagen van VELT en zijn er leuke combinaties van activiteiten mogelijk.
Mijzelf kan je op 5 juni bij pluis ontmoeten alwaar ik even gastvrouw zal spelen terwijl Lieve een standje heeft op de Velt opentuindagen in Nieuwkerken-waas, en op 12 juni op de biomarkt in Aalst in, op of onder de Evastand.  Wees welkom!!
En bij Mier... daar moet ik zeker eens geraken... beetje overdonderd door hun ideeën en hun verbouwingswerk, zo schoon, zo knap... dat moet ik eens in het echt gaan bezien.

1 opmerking:

Kelly zei

Aaargh, waarom is dat nu toch tijdens de examens?! Dju toch... Aaach ja, misschien volgend jaar dan eens zien wat er allemaal te doen is :)