donderdag 6 mei 2010

Een stokje/award

Vanuit Rood met witte stipjes kwam er een awardstokje mijn richting uit.... Hoewel ik er aan twijfel of er nog relevante dingen van mij zijn die jullie nog niet weten, komen hier tien van de dingen die me gelukkig maken (natuurlijk zijn er nog véél meer)

*dansen
* blote voeten in het gras
*ondergaande zon (vooral als ik die kan beleven in de natuur)
*thee drinken met vriendinnen
*mensen ontmoeten met wie het echt klikt
*mooie dromen, waarvan ik helemaal duizelig wakker wordt
*de geur van bloemen, vooral als er plots een zweem bloemengeur mijn neus binnendringt waar ik het echt niet verwacht.
*een warme douche
*de kindjes als ze uitgeput liggen te slapen of als ze plots een soort van verliefdheid in me oproepen, gewoon om wie ze zijn
*als iemand iets aardigs voor me doet zonder dat ik erom vroeg of als ik iets voor iemand anders kan betekenen
*....

Ik zou hem aan tien mensen moeten doorgeven... vind ik altijd een beetje moeilijk. Het lijkt dan misschien alsof ik iemand wil forceren om een blogstuk te schrijven... weet dat dat van mij niet moet als je dat niet wil:

Sandra, mammalien, suzette, mamasha, sillie, marleineke, polkadotjes, ta-ti, izemo, Leen.. vangen maar! :-)

2 opmerkingen:

Mammalien zei

Dank voor de award, maar ik had hem ook al gehad van Ilse... zie mijn blog van vandaag (de zonsondergang hebben we gemeen!)

Leuk om die van jou te lezen.

Dutch Apple zei

Gefeliciteerd met je award!!!!

Groetjes!