zondag 23 mei 2010

Heffen postief en negatief elkaar op?

Dubbele gevoelens dit weekend...
Ik las in de krant dat er naast de ramp met de olie voor de kust van Mexico ook een ramp dreigt te gebeuren in de Noordzee...
Ik las een artikel over de link tussen vermindering van biodiversiteit en onze voeding.
En ik stelde vast dat er eigenlijk vrij weinig mensen er om geven.

Langs de andere kant..
Ontmoette ik vandaag op het opstartmoment van een solidariteitskoor mooie mensen... met mooie stemmen.
Ik kreeg enorm veel energie van het aanvoelen dat er nog mensen zijn die even willen en kunnen stilstaan... die het ook anders willen gaan doen.
En ik bracht tijd door samen met vrienden. Terwijl onze kindjes zich vermaakten in een plonsbadje in de tuin. En in de stralende zon was het waarlijk genieten.

1 opmerking:

Lotsie zei

Hallo Sabine, ivm je berichtje op mijn blog. De hangertjes zijn idd zelfgemaakt. Ik heb de workshop gedaan via de vrije ateliers in sint-niklaas, maar op mijn blog staat een link naar inge verbruggen en zij geeft daar ook les in. Heel leuk materiaal om mee te werken! Het spijtige is als je het thuis wilt doen, dat je basiskennis nodig hebt en een winkel die gratis zijn oventje aanbiedt bij aankoop van de klei. (je bakt bij 700°)
Grts!