dinsdag 18 mei 2010

Ik en.... dingen maken.

Misschien klinkt het een beetje gefllipt, maar soms word ik zo enthousiast over iets dat ik helemaal moet gaan zitten om efkes af te koelen.
Klinkt dat raar?

Nu ja, toen ik vanmiddag zo efkes zat, bedacht ik dat ik misschien evengoed iets kon maken om mijn hersengolven terug tot normale proporties te herleiden.
En toen ineens lagen er 2 oorringskes in mijn handjes.
Plots...

En bij Juffrouw Wallie vond ik ineens zo plots nog wat inspiratie om ze netjes op te bergen. Mooi...

15 opmerkingen:

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

heel erg mooi Sabine!

Dutch Apple zei

mooie oorbelletjes hoor! Mooie steentjes ;-)

Groetjes!

Sofie zei

ze zijn prachtig!!!

Pippelotje zei

wauw, hoe doede gij dat? zo mooi! en dat ophangbord is ook echt lachen!

Juffrouw Wallie zei

Plots?!? Ja, hallo! Chapeau!
Ik heb anders nog plaats vrij op mijn 'ophangbord' - zoals pippelotje dat zo schoon noemt :) - ge moogt mij altijd contacteren als er nog eens iets 'zo plots' in uw handen verschijnt. ;)

Mammalien zei

Kijk, daar kan ik jaloers van worden, al zit dat niet in mijn karakter (-; Prachtige oorbellen, en helemaal super om zoiets gewoon even zelf te maken... hoe doe je dat?!

Roelien zei

Dat ik even moet gaan zitten om af te koelen....jajajajajaja, dat zouden mijn woorden kunnen zijn.

Mooi dit!!!

Kelly zei

Mooie oorbellen! Dat soort hangt nog niet in mijn collectie ;)

Heidi zei

Mooi zeg, zomaar ontstaan!

XO Heidi

LiLa zei

Héél mooi! Hoe heb je die gemaakt!

Sara zei

Mooi! Ik wou dat dat bij mij ook zo vlotjes ging!

plukdedagsandra zei

Heel mooie oorbellekes Sabine. 'k Zou ze zo kopen!

mama'ritha zei

Sjiek de friemel, die oorbellen. Ga je dat maken? Dat ophangdingetje van die andere site? Ik vind het echt een uitdaging... Maar ik heb helaas geen geduld om te borduren.

Mira zei

Leuke ingeving!

Sophie zei

Oooo ! Mooi !!