maandag 31 mei 2010

Knoop het in je oren...

Experimentje met oude knopen (nu ja, niet allemaal: de meesten zijn van de uitverkoop van de veritas)
Ik vind het persoonlijk wel nog leuk geworden, ik heb nog wat ideetjes maar mijn materiaal is op.


Of wat dacht je van het souvenir? Zij het met een paar jaar vertraging. Ergens in mijn tienerjaren was ik op kamp in de bergen van Spanje en bracht deze pesetas mee als aandenken....  Vandaag stak ik ze in een oorbelletje, beter dan in een doosje op zolder.

12 opmerkingen:

plukdedagsandra zei

Hoe doe je dat toch? Mooi!

Juffrouw Wallie zei

mijn god, wat mooi!

Roelien zei

Ja mooi! Met ijzerdraad?

leen zei

ik heb ze in het écht gezien en je kan niet anders dan ze bewonderen, ze springen werkelijk in het oog, zeer schoon om naar te zien, echte ear-cathers :)

**Sabine** zei

roelien: inderdaad, eigenlijk zijn het gewoon wat knopen op een ijzerdraadje en hier en daar nog een paar kleine houten hobbykraaltjes of een schakeltje.
Ik heb nog honderden knopen liggen, dus ik kan er nog een hobby van maken als ik wil, haha.
Enkel die haakjes om ze in je oren te doen moet ik nog kopen, dan kan ik weer voort. (en zeggen dat ik tot voor kort echt zelden oorbelletjes droeg)

Kelly zei

Wauw, zo tof! Ik dacht ook eens mijn zelfgemaakte oorbellen te showen, maar dat durf ik nu precies niet meer ze ;)

Huize steen zei

Wat leuk !! Inderdaad echte eye (ear) catchers!!

allemaalsterrekes zei

Stuk voor stuk mooi en samen nog mooier! Leuke titel ook :)

Gekakel zei

Inderdaad, de titel van je blog is super! Verslavende hobby, lijkt me ;-)!

**Sabine** zei

tonen, kelly, tonen... je hebt me curieus gemaakt

Kelly zei

Haha, uw curiositeit is overbodig, ze zijn echt niet zo mooi als de jouwe... Maar ik zal nog zien :) Misschien, als ik eens wat tijd over heb tussen het studeren en het naaien door..

aukjesatelier zei

Wat leuk om te zien dat jij dit met knoopjes en kraaltjes doet! Goed idee van je om ze te opnieuw te gebruiken :)