woensdag 26 mei 2010

Verjaardagsfeest...

Binnenkort is Mauro jarig en als cadeautje kiest hij 'een feestje mogen geven'.
Hij mag 5 vriendjes uitnodigen en vandaag maakten we uitnodigingen (die kaarten met het feestmuisje erop,.. we noemen Mauro soms 'mauromuis' als koosnaampje)
Met een stempel (tweedehands gekocht*), wat restjes papier en wat inkt, kan je eigenlijk al leuk dingen doen, vind ikzelf: Mauro stempelde de muis op het groene papier, we kleefden dit op een kaart  en ik schreef op de achterkant de boodschap.Hopelijk vinden de ontvangers het ook heel tof.

*Stempels zelf maken is een ander paar mouwen. Dat zie je bv op de etiketstempel op de bruine enveloppen. Ik dacht dat zaterdag eens snel snel te doen maar ik was toch al gauw een uur bezig, en het is dan nog niet 100% geworden wat ik in gedachten had.
Mijn bewondering voor iedereen die zelf leuke stempels kan maken stijgt dus nog met de minuut.
Nog zoiets waarin ik nog 'beter' wil worden. The never ending story...

8 opmerkingen:

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

wat leuk zo zelfgemaakte uitnodigingen. Ziet er goed uit, veel plezier zaterdag!

Gekakel zei

Wat een leuke uitnodigingen!

Kelly zei

Ik vind ze wel heel leuk geworden! Proficiat! En maak er een fijn verjaardagsfeestje van! ;)

Nanna zei

Wat hebben jullie dat samen mooi gemaakt zeg! Alvast heel veel plezier op het feestje.

sillie zei

oh ik vind dit wel weer superleuk gemaakt :-)

Roelien zei

Mooi gemaakt en ja, je bent lekker bezig met nieuwe dingen leren! Creatief en ambitieus, mooie combinatie. Alvast een fijn feestje voor Mauro!

allemaalsterrekes zei

Mooie muizenstempel en die op de envelop vind ik ook heel goed. 't Is vaak maar als je iets zelf hebt gemaakt dat je weet wat je liever anders had gewild. Een gewone toeschouwer ziet alleen maar een mooie stempel :)

Ester zei

Ik noem mijn dochter ook Pienemuis al vind ze dat met 16 jaar compleet belachelijk. Mooie uitnodigingen!!