donderdag 10 juni 2010

Lopen...

Gisteren was het goed aan het regenen toen ik wou gaan lopen, maar ik liet mij niet tegenhouden. En eigenlijk was dat zo vervelend nog niet. Regen is best wel lekker fris als je loopt en van de combinatie zweten/regen gaat je huid lekker tintelen. (note to self: in de velden staan te veel modderige plassen bij hevige regen, vermijden!)
Ik heb hiernaast (rechts onder mijn profiel) zelfs een soort van loopschema ingevoerd, zodat ik heel eerlijk kan bloggen hoe het me nu afgaat en hoe het me in de toekomst zal afgaan.
Gebruik het gerust om mij een schop onder de kont te geven (als het mij niet te goei lukt) of als motivatie om ook te beginnen :-)

4 opmerkingen:

allemaalsterrekes zei

Ik heb al een hele tijd geleden de Evy-lesjes gedownload. Ik heb er zelfs al met veel plezier naar geluisterd! Maar jammer genoeg nog niet terwijl ik aan het lopen was...
Hoever geraak je eigenlijk bij bv. les 1? Ik ben bang dat ik na het einde van die les nog uitgeput van 'k-weet-niet-waar moet komen... (En ik heb nog wel een hoop andere flauwe excuses!)
Maar jij hebt zelfs al een datum voor les 3! Ik geef alvast een applausje!

Sabine zei

Ik loop toerkes van ongeveer een kilometer in het veld rond ons huis. Dat komt natuurlijk niet juist gepast uit, maar echt ver zit ik dan nooit hee (max 500 meter op het verste punt ofzo)

wat je ook kan doen is eerst naar een piste fietsen, maar ja, das ook al zoiets hee

allemaalsterrekes zei

'k Zou nog willen incognito zijn ook (niet dat ik hier veel volk ken en omgekeerd)... Misschien moet ik toch ook eens aanzetten en tussen de druppels proberen lopen...
En naar een piste gaan om aan 'de echte' te tonen dat ik er niets van bak? Brrr...

plukdedagsandra zei

Mijn favouriete loopweer was regen. En boven de 25 gr het ergste samen met vriezen.