donderdag 24 juni 2010

Moh, kijk nu!

Het was waarschijnlijk al van bij het moeders voor moeders-project geleden dat er nog een pakje voor mij in de bus zat, maar vandaag had ik prijs, dubbel prijs nog wel :-)

De langverwachte katzenjammer cd is aangekomen en een superleuk pakket van mamasha: Een leuke stempel in een superleuk tasje. Moooooi!
Echt dikke merci.
En kijk eens hoe een schattig stempelhandvatje! Bij nadere inspectie een dominosteentje met een pion erop gelijmd, maar het ziet er zo professioneel uit. En die stempel is ultrafijn werk, dat lukt mij zelf voorlopig echt nog niet.Waw, ik ben echt onder de indruk!

10 opmerkingen:

Mamasha zei

Goh zo spannend! 'Gaat 't allemaal goed toekomen?' Blij dat jij blij bent!

Kelly zei

Mooie stempel!
En veel luisterplezier met Katzenjammer! :)

Lotsie zei

wauw, hele mooie stempel!

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

ooh wat een mooie stempel, ja ja ze kan er wat van hé die mamasha :-))

ChoCho zei

die is gewoon leuk ! ;-)

Roelien zei

Ah mooi die katzenjammer, ik ben ook om!

Je SuPoZe zei

Och en zo een originele houder! Moet ik onthouden!

Judith zei

mooie stempel zeg!

Tricky zei

wat een heel leuk cadeautje krijg je daar zeg... amai, maakte ze die stempel zelf?! sjiek hoor!

Tiene zei

merci voor je compliment, ik verkoop nu ook kettingen bij mijn hangers vor 2 euro/stuk (zo een bolletjesketting, wel leuk), groetjes Tiene