zondag 6 juni 2010

toert

Gisteren was er een gezamelijk feestje voor mijn twee jongens om in familiekring hun verjaardag te vieren.
Mijn zus zorgde voor zelfgebakken taarten. Die van Mauro was in het thema 'framboos' want hij wou niets op zijn taart dan frambozen en kaarsjes (en heeft er dan ook niet van gegeten omdat er chocolade bij was, een product dat hij heeft afgezworen om een of andere reden) en Ubi's taart was in het thema 'molletje'

Het leukste aan de taart (naast dat zelfmaakcadeautjes super zijn en dat ze heel lekker waren) is dat de kaarjes van de taarten na het uitblazen telkens weer aanfloepten, ze waren onuitblaasbaar. Kostelijk om de jongens hun snoeten te zien!
En het heeft als voordeel dat je iets meer kans hebt op een gelukte blaas-foto natuurlijk ;)


7 opmerkingen:

Kelly zei

Ik ben geen taartenfan, maar lang leve zelfgemaakte! :D

Huize steen zei

Leuke taarten !! En wat leuk die kaarjes, moet ik ook eens halen ;-)

Mammalien zei

En? Waren ze ook nog lekker? Mooie foto's!

mama'ritha zei

Dat lijkt me heel gezellig geweest te zijn. Als ik die foto's zie... Leuk hoor!

plukdedagsandra zei

Vast een hele leuke dag voor jouw jongens en mmmm taart (dat heb ik even afgezworen ;))

Groetjes, Sandra.

Leen zei

proficiat!! Mmm ziet er lekker uit:)

aukjesatelier zei

Dat ziet er heel gezellig uit!
Nog een (verlate) proficiat :D