zondag 27 juni 2010

Van borden en oren

Ziehier links mijn nieuwe 'taloren'.... de meningen zijn verdeeld, maar ik vind ze de max.  Ik kocht ze eigenlijk voor een geheim project waaraan ik bezig ben, maar dat impliceert dat ze mij zouden verlaten en ik krijg het niet over mijn hart... ik heb dus mijn oude borden uit de kast gedaan en mijn 'nieuwe' er in.
Nieuwe staat bewust tussen aanhalingtekens, want ik koop nooit nieuwe borden. Er zijn al zoveel borden in de wereld en als je van een tikje retro houdt, is de kringwinkel of de rommelmarkt echt 'the place to be'.
Ik heb de rest van mijn borden al sinds ik op kot zat, ik dacht daar niet echt bij na en als ik er van kon eten was het al goed. Ik vond het een beetje raar dat het mooi moest zijn. Maar ik ben een beetje aan het keren. Het doet eigenlijk zoveel meer deugd om je te omringen met dingen die je echt mooi vind en waar je blij van wordt. Dus de kotborden gaan naar de kringwinkel en de kringwinkel voorziet mij van andere, specialere, een bonte mix van stijlen en kleuren. Helemaal zoals ik zelf ben.

Deze knoopjes zijn ook zoiets kringdingachtigs.
Ooit eens ergens gevonden en te schattig bevonden om te laten liggen... maar er nooit een project voor gevonden. Ze zijn echt mini mini.
Maar vandaag maakte ik er oorstekertjes van.
Ook hierover zijn de meningen verdeeld. Mijn jongste zoon namelijk vind dat geen oorebellekes maar knopen en knopen doe je niet in je oren. Et voila, daarmee is zijn kous af: niet mooi.
Je m'en fou, ieder zijn eigen schoonheid. :-)





En wat rest er ons meer dan te genieten... van het gezelschap van vrienden, van een lekkere BBQ met een massa tofuworsten, seitanrolls en championsaté's. Van kindjes die loom zijn van de warmte maar als je suggereert even te gaan slapen ineens in actie schieten. Van genieten van het optreden van Mauro op het schoolfeest, ook al heb ik daar geen goeie foto's van omdat hij helemaal vanachter stond en ik ook.Van eens uitslapen voor het eerst in maanden, zelfs met kind in huis (8u30! Een record!... het grote kind was bij oma op logement, zomaar voor de fun)
Ik hoop werkelijk dat jullie een net even geslaagd weekend hadden als ikzelf.

7 opmerkingen:

eventjeswicht zei

Uw taloren zijn de max!

Kelly zei

Leuk, die borden! En de knopen vind ik ook fantastisch!

tijdtussendoor zei

Ik ben zot van zulke borden ;)

Roelien zei

Ja ik kan natuurlijk iets leuks zeggen over de borden en de oorbellen..maar nee, ik ben HELEMAAL ondersteboven van de laatste foto van man met kind. Geweldig.

Mannen met kleine baarden, blonde kinderen, veeg mij maar op.


Je bbq-suggestie sprak me zeer aan, geen vlee, toch veel proteïnen, fijn om te horen dat veel mensen de grote lappen vlees links laten liggen.

Fijne week Sabine...easy like a sunday morning!

Roelien zei

geen vleesssss bedoel ik natuurlijk!

Celestine zei

Ik vind de borden toch een topvondst! Al snap ik ook het tikkeltje tegenzin die anderen zouden hebben, het zijn toch schatten en alleen daarom al zijn ze het waard te gebruiken. :-)

Tricky zei

oh, in welke kringwinkel vind jij dan zulke mooie borden... bij ons ligt zoiets er nooit (lang) geloof ik!
en man met kind, die vind je toch niet in de kringwinkel hé, want dan moet ik er écht subito presto heen!!!