zondag 11 juli 2010

Al wie da nie springt...

..vandaag werd er in gans Europa gesprongen voor het eco-goede doel, nl om aandacht te vragen voor de waterkwaliteit in de waterlopen onder de titel Big Jump. Vorige jaren waren we er al bij in Gent, maar vandaag werd er ook in Dendermonde gesprongen. Ikzelf fungeerde als reporter ter plaatse en zag dat het goed was, maakte wat foto's en genoot van de springers... waaronder David. Maar niet ikzelve dus, mietje dat ik ben. Volgend jaar spring ik mee... en vraag ik gewoon iemand anders om wat foto's door te sturen voor blogdoeleinden. Fotografen genoeg daar! (en springers ook, dat is een feit)

Nadien was er nog gelegenheid om mee te wandelen met een gids om nader kennis te maken met de Dender, heel boeiend. Ik woon al lang in de omgeving van Dendermonde, maar er is nog zoveel dat ik nog niet wist... weer wat bijgeleerd.

8 opmerkingen:

Kelly zei

Oooh, dat moet zalig geweest zijn, voor de springers dan toch :) Wat heb ik al water gemist de laatste dagen.. Maar waarschijnlijk zou ik toch ook niet durven, haha :p

En merci trouwens voor je leuke reactie van daarnet ;)

**Sabine** zei

Als jij springt volgend jaar, spring ik mee ;-)

Ellen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ellen zei

Het was inderdaad zalig, Kelly! Sabine heeft wat gemist! :-)
Als je volgend jaar fotootjes wilt, Sabine, zal mijne pro daar wel voor zorgen! ;-)

Lotsie zei

Vroeger nog veel in de Dender gesprongen met de scouts, zalig! Nu gewoon eens gaan kijken, niet gesprongen... Had wel nood aan verfrissing...

ChoCho zei

en met dit weer extra leuk :-)

plukdedagsandra zei

Jeetje: ik heb dat gemist en het was in mijn achtertuin!! Waarom wist ik dat weer niet? Ik lag vast te slapen...
Wel tof!

Sabine zei

Ja Sandra, waarom wist je het niet? Ik denk dat er nog meer mensen van niets wisten. Ik wist het zelf pas sinds zaterdagavond toen ik zelf actief op zoek ging naar een alternatieve activiteit ipv het boombal in Gent.... veel mensen wisten niet dat dit evenement gepland was, de communicatie kon misschien iets beter...
Maar.... dit is een jaarlijks evenement! Dus er is nog een herkansing mogelijk :-)