donderdag 1 juli 2010

Als...

... de inspiratie een beetje weg is.

Veel mensen gaan een blogpauze in, nu het vakantie is.
Persoonlijk heb ik er nog wel veel zin in maar niet zoveel nieuws onder de zon om te vertellen.

Of tellen wilde (?) verhalen ook van brood in de wasmachine (dat je ontdekt als de was al gedraaid heeft) ook mee? Of van die keer dat ik met Ubi op spoed zat omdat hij veel te heftig is soms, en uitgleed in bad, met een serieuze gaap in de kin tot gevolg, in combinatie met aan weerskanten gespleten (en dus goed gezwollen) tong die tussen zijn tanden heeft geklapt gezeten.... pijnlijk, met slapeloze jammerende nacht tot gevolg. (Ubi is het blonde jonkie in de post hieronder... momenteel ziet hij er iets minder lief uit)

Oh misschien heb ik nog wel een leuk gratis crea-idee met jullie te delen.
Vanmorgen hing ik witte 'gordijnen' (aka oude tafelkleedjes) aan de buitenkant van de ramen waar de zon binnenschijnt om ze buiten te houden en de koelte te bewaren daar waar we geen rolluiken hebben aan de zonnekant. Bij ons is dat aan de keuken en de kindjes zaten te eten toen ik het laken ophing. Met de zon die op mij scheen hadden ze meteen ideetjes tot een schimmenspel en al gauw stonden we dingen uit te beelden.
Of hoe je huis koel houden ook heel entertainend kan zijn :-)

6 opmerkingen:

Huize steen zei

Oeh arme jongen dat zal wel flink pijnlijk zijn !! Beterschap voor de kleine man !!

Roelien zei

Sterkte voor het mannetje en leuk een schimmenspel....ja, de warmte maakt ook weer creativiteit los!

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

Ik heb ook weinig inspiratie om te bloggen,met dat zomerweertje ben ik gewoon veel meer buiten dan binnen. Beterschap voor het kleine ventje, leuk idee trouwens met dat laken.

Mammalien zei

Auuuu.... arm jochie! In bad spelen is zoo leuk maar ook best gevaarlijk! Trouwens, brood in de wasmachine is ook heel grappig (voor de lezers hier, niet voor jou ws!)

Kelly zei

Heu? Brood in de wasmachine? Grappig :)
Wat bloggen betreft is het bij mij net omgekeerd: vanalles te schrijven, maar efkes geen tijd, want foto's en bla, neemt allemaal tijd he...
Maak er alleszins een fijne vakantie van, met of zonder geblog :) (maar graag met, want ik lees hier graag :p )

tijdtussendoor zei

Arme Ubi...doet me denken aan grote zoon die ook altijd halsbrekende toeren uithaalde...met de gekende gevolgen;)