maandag 26 juli 2010

De laatste....

...dag dat er Veggieburgers en notdogs en cupcakes te krijgen zijn aan het EVA-kraam op de Gentse Feesten. Rept u!
....week voor mijn verlof...nog efkes.
....loodjes dus.
...3 dagen heb ik niet meer gelopen. Foei! Mijn eerste soort van forfait. Ik heb mij een beetje overdaan denk ik vorige week.... mijn onderbeenspieren doen pijn en hebben rust nodig (denk ik) vorige week heb ik door de pijn gelopen, en het werd er alleen nog maar erger op. Morgen hoop ik de draad weer op te kunnen pikken.
...twee weken voor ik 30 word.... de beangstigende leeftijd.
...dagen heb ik precies niet dagelijks bloginspiratie, ik hoop dat mij dat vergeven wordt.

Maar er is nog ander nieuws.... Maman Verte doet vanaf nu mee op het Veggiesvoorkabouters - blog. En dat is bijzonder leuk want met twee hebben we waarschijnlijk nog veel meer ideetjes en inspiratie en ook zij heeft een aantel ├╝berlekkere receptjes in petto.

6 opmerkingen:

tbm zei

o jee, toch geen scheenbeentroubles ??? als dat zo is, moet je stante pede stoppen !

Mammalien zei

Wat word jij al oud zeg (-;

Ik zal eens vaker op je veggies-site kijken. Leuk dat er nog iemand meedoet!

mama'ritha zei

Jong broekie ben je nog.

codehawk zei

Tja, lopen. Dat heb ik ook al eens geprobeerd (Start-2-run volledig afgewerkt en 2-weken later was m'n conditie weer helemaal foetsie..)

Momenteel probeer ik gewoon in mijn dagelijkse routine zo veel mogelijk beweeg-momenten op te nemen...

Ook goed voor de ecologische voetafdruk ! :-)

Dimi.

Judith zei

30?? mens je bent nog heerlijk jong hoor!!!!!!!

Mira zei

Ha ha, ik zie toch ook wel een beetje tegen die 30 op, maar naar je veggie recepten kijk ik dan wel weer uit ...