maandag 5 juli 2010

Einde van de eerste maand

Ik ben een maand geleden gestart met het loopprogramma en het draait fantastisch goed, beter dan ik had verwacht. Bijna halverwege zit ik nu (aan week 5 van de 10 weken bezig) en ik heb nog geen enkele keer verstek laten gaan en nog geen enkele keer voortijdig gestopt of minder gelopen dan de bedoeling was. Integendeel: vaak loop ik nog wat extra want het is moeilijk in te schatten hoe ver ik ga lopen, en als ik nog niet terug thuis ben als de sessie ten einde doe ik nog een kleine extra.
Ik geef eerlijk toe dat het sommige dagen wat moeilijk is om te vertrekken... als ik erg moe ben of als het een hete dag is, maar dat heeft me tot hier toe nog niet tegengehouden.
Ik denk dat het zo goed werkt omdat ik niet verplicht ben, want ik hou echt echt echt niet van dwang of me verplicht voelen.
Maar ook het feit dat ik echt vooruitgang voel help al veel.
Ik ben toch wel een beetje trots op mijzelf. Dat mag ook eens gezegd  :-)

10 opmerkingen:

mama'ritha zei

Je mag er trots op zijn. het is een hele prestatie!

liesje zei

Super zeg! Wat zou ik ergens volgend jaar hetzelfde willen doen... (is nu niet echt aan de orde)

Heel veel succes nog en je mag zeker fier zijn!

TIO zei

super dat het zo goed gaat he, als het van 'de moetes' is dan lukt het inderdaad meestal niet he.

Ingrid zei

Dankzij jouw heb ik ook die podcasts ontdekt... en het werkt! Echt waar. Ik heb al ooit geprobeerd te lopen, maar ging heel moeizaam... nu weet ik ook, dat ik gewoon verkeerd bezig was.
Met Evy in mijn oren gaat het gemakkelijk. Ik WIL lopen en die rustdagen lijken zo lang :)

Loop jij altijd 's avonds of soms ook 's morgens?

Ingrid zei

En ja, ik vind natuurlijk ook dat jij trots mag zijn en goed bezig bent ;)

Huize steen zei

Dat mag zeker gezegd worden !! Goed hoor !!

Sabine zei

@ingrid: Mijn lopen hangt af van David zijn ploegen. Als hij met vroege staat, loop ik 's avonds na mijn werk, staat hij met laatdienst, dan loop ik in de voormiddag (en let David even op de kindjes van de opvang) en nu staat hij met nacht en kan ik kiezen, maar morgen gaat het warm worden, dus ga ik 's morgens lopen voor David gaat slapen (hij komt toe om 6u20, dan ga ik meteen lopen en ben ik gedoucht tegen dat het eerste kindje komt om 7u20)

Kelly zei

Wauw, proficiat! Ik wou dat ik ook fier kon zijn op mezelf, maar allez, nu heb ik nog een redelijk geldig excuus he? :p

tijdtussendoor zei

Goe bezig ;)
Trots is helemaal op haar plaats!

Judith zei

groot gelijk dat je troys bent! ik zou het niet kunnen!!!!!!!