vrijdag 16 juli 2010

Morgen starten de Gentse Feesten! Mij kan je daar vinden op maandag 19 juli vanaf 16u aan de EVA burgerstand. Misschien dat Wouter de kabouter (zie foto) ook weer van de partij is?
In ieder geval zullen er heeeeerlijke verse biologische broodjes met veggieburgers te krijgen zijn en superlekkere verse cupcakes. Als je gezond wil eten in Gent dit weekend kan je zeker bij ons terecht.

Aarzel zeker niet om eens dag te komen zeggen als je daar bent de maandag! Je hoeft maar eens te roepen moest ik niet aan de verkoop zijn op het moment dat je daar bent. I'll make you an offer you can't refuse :-)

6 opmerkingen:

Celestine zei

Goooooh, dit is zo de moment dat ik Gentenaar wilde zijn. Maar ik wil dan ook geen immigrant zijn, dus dat gaat er nooit van komen. Tijd dat ik mijn rijbewijs haal. :-)

Mammalien zei

Tsi wat ver, voor een dagje. Jammer! Maar wel leuk! Ik had graag even langsgekomen.

Nicole zei

Zo vrolijk als je in het kraampje staat! Zo'n kraampje zou ik graag bezoeken.

Anoniem zei

Dag Sabine, waar sta je ongeveer met je kraampje ?

**Sabine** zei

Dag anoniem. Het EVAkraam staat aan St-Jacobs, vlakbij de rotonde om naar Baudelo te gaan. Je zal er niet naast kunnen kijken/ruiken.

natuurlijk-rijk zei

Goeie tip, vrijdag zakken we ook af naar Gent.