zondag 18 juli 2010

shopping spree

Mijne favoriete webwinkel start binnenkort een eigen echte winkel...
En mijn favoriete shop met schone marchandise verkoopt nu ook via het web...

Om nog meer en beter iedereen te kunnen laten genieten en kennis maken met hun fantastisch gerief.
In Ellezelles werden we vandaag weer verwend en Ubi zette een strooien hoedje op zijn hoofd dat hij niet meer af wou doen... te schattig om het hem niet toe te geven.

Kudzu is vanaf augustus te vinden in de Sint Jacobsstraat 10 te Brugge en wie Merels shopje in het echt te ver weg vindt (het is nochtans nen daguitstap waard) vind haar stillekesaan ook hier.

3 opmerkingen:

Sabine zei

haha de wereld is klein, ik ken Merel ook!
maar nog niet in Ellezelles geraakt misschien volgende week is...
vraagje : je hebt ons goudsbloemzaadjes opgestuurd, Sterre haar favoriete bloem en ze is gek op goudsbloemzalfjes enzo...laat ik de zaadjes in de bloemen en zaaien ze zich vanzelf uit of moet ik ze verzamelen en volgend jaar opnieuw zaaien?

tijdtussendoor zei

Wat een leuke foto ;)

Sabine zei

beste sabine: ze zullen zichzelf chaotisch uitzaaien :-)
Maar je kan ze ook zelf oogsten en zelf terugzaaien, dan kies je zelf waar ze staan. Enkele zaadjes afnemen kan trouwens geen kwaad (al te zien hoeveel bloemen je hebt) want elk zaadje heeft plantpotentieel, ze vermenigvuldigen dus nogal snel ;-)

Je kiest dus zelf maar wat het meest bij je past (of bij Sterre)

Je mag raden hoe ik het doe :-D