maandag 9 augustus 2010

GIVE AWAY

Het vervolg van het Dranouterverslag dus.

Op Dranouter ging ik kijken naar de LOW IMPACT MAN- show van Steven Vromman. Op zich niet veel nieuws bijgeleerd (tenzij dan mopjes over aardbeien en mastiek) maar het was wel onderhoudend.

Kort daarna begaf ik me naar de LOW IMPACT ZONE van het festival voor het wereldrecord Energiefietsen tussen een aantal vrijwilligers uit het publiek en enkele BV's. Ik kan al wel verklappen dat Dimitri Leue de trofee heeft gewonnen, maar de schitterende dynamiek tussen Wouter Deprez, Nic Balthazar en Dimitri Leue die kan ik niet neerpennen of overdoen. Laat ons zeggen dat het entertainend was, met momenten intens grappig en nogal oraal van aard en dat we er niet naast konden te vernemen dat LIM zijn 50ste verjaardag vierde gisteren. Met ongeveer 100 mensen stonden we daarvan te genieten denk ik. Misschien iets meer, misschien iets minder.

En dan, om tot de essentie te komen, heb ik hier voor één van jullie een schoon pakketje, met daarin:

-een speciaal voor u gesigneerd exemplaar van het Low Impact Man - boek. Vol tips voor een ecologischer leven (met dank aan Steven hemzelve, sympathieke mens)
- een douchezak, om een zonnedouche te nemen (voor eenmalig gebruik, maar wel uit composteerbaar plastic)
- een fair trade condoom.... je ziet maar op welke manier je dat zeer eco kan gebruiken.
- een eloleokringloopstoffenboodschappentas die ik zelf voor u ga maken om nooit nooit nooit meer een zakje nodig te hebben in de winkel. (of een ander naaisel/haaksel van mij in kringloopmateriaal indien u al genoeg eloleo's hebt verzameld/zelf hebt gemaakt)

Mensen die interesse hebben: laat een reactie achter en eind augustus laat ik een onschuldige kinderhand een nummertje trekken.
Geen voorwaarden tot verspreiding van dit bericht, geen moeilijke prijsvragen.... gewoon een reactie en om het ingewikkeld te maken: je mag zelf je nummertje kiezen. Kies er eentje dat een ander niet kiest natuurlijk, want anders moet je de prijs delen. :-)

En dan nog.... de foto's (in omgekeerde volgorde, maar het gaat om de sfeer):


26 opmerkingen:

Celestine zei

Hihi.

Schoon pakket ook, maar ik kan er niet veel meedoen (dus tel mij niet bij de loting). Het boek van de lowimpactman haal ik steeds in de bib.

TIO zei

ik wil graag meedoen. Door mijn achternaam was ik vroeger op school altijd nummer 1 dus kies ik nummer 1 :-) hopelijk win ik dan ook, al zal dat geen garantie zijn denk ik.

*Floor zei

Oooooow! Ik ben al een tijdje jaloers op de mensen die een zonnedouche in hun tuin hebbben hangen. En eind augustus ergens verjaar ik, dus hopen dat het dan warm weer wordt en ik ecologisch kan douchen als verjaardagskadootje! Nummer 26, kan dat?

Ingrid zei

Leuk! Heb het boek nog niet gelezen. En een eloleotas heb ik ook nog niet... :)

Ik zou voor nr 29 gaan :)

Kelly zei

Awel, ik doe wel graag mee. Ik heb het boek al ontleend uit de bib, maar als ge 't hebt, kunt ge 't ook zelf verder uitlenen aan familieleden en vrienden he. En zelf nog eens tips opzoeken natuurlijk, want alles heb ik waarschijnlijk niet onthouden. En een haaksel van uw hand, ja, dat zie ik ook wel zitten.
Ik kies nummer 8!

Jammer trouwens, dat de eerste kampeerervaring minder positief is verlopen. En ook jammer, maar ik heb geen tips. Alhoewel een goede tent misschien een deel van het overkomen leed zal helpen voorkomen in het eventuele (en hopelijke, want lang leve kamperen) vervolg?

vrouwtje gekruid zei

Oh, oh! Dat boek lijkt me super interessant! En de rest ook natuurlijk, dus ik doe graag mee! En dan kiezen we voor nummertje 2.

Juffrouw Wallie zei

Er valt iets interessants te winnen, ik doe mee! 'k Heb het boek - shame on me! - nog niet gelezen, maar ben enorm geïnteresseerd. Nummer 5.

moeke Vera zei

de 6 kies ik :-)
Wow, mooie Give Away, vooral het boek en de tas spreken me erg aan. Ik heb Steven al eens ontmoet op een compostmeesterscongres, maar zijn boek heb ik nog niet gelezen ... dus laat maar komen ...

kamielandodille@hotmail.com zei

Hé. Zo grappig. Ik 'pak' nummer 18! Groetjes!

Joke Ysenbaert zei

doe voor mij dan maar nummertje 24, ben wel es benieuwd naar zo'n zonnedouche (beetje googlen zo meteen :-) )

tine zei

ik wil ook meedoen!!! ik wil het boek van Steven Vroman al lang eens lezen maar onze bib heeft hem (nog) niet! ik kies nummer 14.

Petrouchka zei

Ik wil heel graag meedoen , wat een bijzonder leuke give-away .
Kan dat , ook als ik geen blog heb ?

Groet , vanuit Noord nederland ,

Petrouchka

Petrouchka zei

Uhm vergeet een nummer te kiezen ...mag ik dan nummer 7?

verg(r)eetmenietje zei

Goeiemorgen Sabine, ik doe graag
mee, volg het blog wel van low-impact man Steven, maar heb spijtig
genoeg het boek nog niet gelezen.
Ik kies voor nr.25
Ik volg je al een tijdje, stuurde
je ooit iets door dat je dan ook
gebruikt hebt in je blog (kunst met
afval)maar ben nu ook met een blog
gestart om makkelijker te kunnen
reageren op blogs. Ik weet niet
of ik ook effectief regelmatig ga
bloggen. we zien wel.
Van jou heb ik in ieder geval al
veel geleerd.
bedankt voor al die tips.
liefs

Madelief! zei

Een initiatief om toe te juichen zo'n Give Away, hopelijk brengt het nummer 13 me geluk want ik neem graag deel!

Het boek staat in mijn boekenlijstje van 'te lezen boeken' en de tas van Eleo zegt me ook wel iets!!

Ben benieuwd wie de gelukkige word.

grtjes

Tricky zei

ik waag mijn kans ook nog graag eens... en ga voor nummer 3, alle goeie dingen bestaan uit drie zegt men weleens hé, dus let's hope!
blijf het leuk en spannend vinden, die give away's...

lieveronline zei

Supergoeie Give-Away! Zou het boek heel graag willen lezen en ben gek van tasjes!
Ik ga voor nummer 22 (ben 38 weken zwanger en op 22 augustus uitgerekend van het kleine wonder!)

Els zei

Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee. Heb al veel genoten van je blog en bewonder je loopprestaties, ge houdt dat goed vol, amai!

Ik kies nr. 4!

Anoniem zei

ik wil ook graag meedoen, geen mij maar nummer 57!! ben benieuwd of ik ga winnen!!!!

Anoniem zei

ik wil graag mee doen. hoop dat ik win... lijkt me een superpakket... ik kies nummer 57 uit...

Huize Steen. zei

Ohw leuk ik doe ook mee !! Nou nog een nummer.....ik neem 37 :-)

Lynn zei

Hoi Sabine,

Ik doe ook graag mee; dat boek lijkt me super! Ik zie nummer 27 hier nog niet tussen staan, dus ik ga daar voor.

Groetjes!

Mira zei

Hé leuke give away! Ik doe ook graag mee en ga voor nummer 17.

kirsten reemers zei

Ik vind het ook een super give-away! Ik kies voor nummer 31!

Groetjes
Kirsten

Blanca zei

Ik doe mee! Dat lijkt me allemaal zo handig! Geef mij maar een willekeurig nummertje. Supertoffe blog trouwens, die van veggie voor kabouters trouwens ook! Grappig die link om zelf seitan te maken. Wat je eigenlijk allemaal kunt doen met bloem en water.

sneksniltje zei

Wat 'n toffe give-away, ik las al veel lof over het boek, maar heb het nog niet zelf gelezen. En een eloleotasje, waaw, dat zou ik graag gebruiken. Wat 'n leuke en originele give-away! Ik zie dat mijn lievelingsnummers al bezet zijn, maar de 11 is nog niet gepasseerd. Geef mij dus maar nummer 11 in de kansen van de give-away.