maandag 16 augustus 2010

Het leven volgens Sabby - part 1

Vorige week was ik jarig. 30... een rond getal.
Ik zag er een beetje tegenop op, op een of andere manier.... niet het ouder worden in feite, of toch?
Het deed me in ieder geval stilstaan. Bij het leven... bij mijn leven.
Ik besloot: het moet gevierd. Leven is elke dag keuzes maken.
Ik kies voor positief. 
Het budget was niet supergroot, maar ik droomde van een heel bijzonder feest.
Maanden op voorhand dromen, fantaseren, organiseren....

Een feest met mensen die elk om een speciale reden waren uitgenodigd.
Sommigen kende ik al jaren, sommigen had ik nog nooit ontmoet.
En zaterdag kwamen ze.... ze druppelden binnen. De muziek startte.  De muzikanten stuurden de dans, wij deden voor en dansten samen.
Er werd ook gepraat, ontmoet bij een glaaske wijn.
Er werd wat gepicknickt en genoten van heel speciale gebakjes en koekjes.
Er werd vuur gemaakt.
Er werden herinneringen opgehaald, er werd gedroomd van de toekomst.

Het was genieten. Ik was zo blij. Ben het nog steeds.
En het mooiste van al.... mensen lieten me weten dat ook zij het zo leuk hadden gevonden, dat het ook voor hen bijzonder was.

Voor herhaling vatbaar ben ik geneigd te zeggen. Maar herhalen kan je zoiets niet.
Nagenieten daarentegen.....


13 opmerkingen:

lieveronline zei

Nog van harte gefeliciteerd! (ik ben volgend jaar aan de beurt...)

Het klinkt als een prachtig mooi feestje en er is niets heerlijkers dan dat je er dagen, weken, maanden erna nog van kan genieten als je eraan terugdenkt!

Mira zei

Ook nog een dikke proficiat van mij en geniet nog maar wat verder!

Roelien zei

Nog van harte gefeliciteerd!!
Geweldig idee, dit feest en de foto´s zien er gezellig uit.

Ingrid zei

Was idd leuk. En ik vond het tof dat de kindjes vrij (maar veilig) konden spelen :)

plukdedagsandra zei

Een beetje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd. Kus, kus, kus.

Kelly zei

Nagenieten inderdaad. Ik zit hier te glimlachen. Mooie herinneringen. En leuke foto :)

Leen zei

k ben zo blij dat we nog gekomen zijn, zo'n fijne vlotte mensen, we gingen met een vree content gevoel naar huis én dan hebben we zelfs dat dansen nog gemist. véél nagenietplezier é!

tikje wit zei

Ziet er gezellig uit! Van harte gefeliciteerd; swingend je 30e levensjaar in!

Franca zei

Goed zo!
Feesten als er te feesten valt!
Genieten als je genieten kunt!
En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
groetjes, Franca.

fieke zei

Het was een superfeestje!!! Je straalde, het was uiteindelijk toch mooi weer, leuke locatie, gezellige mensen, fijne muziek, lekker eten. Wat heeft een mens meer nodig hé?

Nicole zei

Wat ziet dat er gezellig uit! Heerlijk dat je dertigste verjaardag zo'n succes was.

Judith zei

Nog gefeliciteerd!!!!!! lekker jong nog hoor. Fijn dat je feest zo gezellig was !!!!!

Conny's Cottage zei

Hallo Sabine,

wat heben jullie het leuk gehad.
Ik wens je nog het beste voor je neuw levensjaar.

beste groeten Conny

En nu gaa ik in je blog wandelen