dinsdag 17 augustus 2010

Toen ik vanavond rond 21u mijn sportschoenen aantrok om mijn toertjes te gaan doen, moest ik zowaar al op zoek naar een fluohesje, want het was al pikdonker als ik vertrok. Samen met de zwiepende wind en de zacht neernevelende regen kreeg ik reeds een impressie van de herfst.
Weinigen zullen er voorstander van zijn, zulk weer middenin augustus, maar qua lopen gaat dit wel lekker. Voor iemand zal het wel goed zijn, moet je dan maar denken.

Ik volg het schema niet meer helemaal. Ik moest van mezelf de 5km doen tegen mijn dertigste verjaardag en dat is niet gelukt omdat ik 2 weken achterstand opliep door voetpijndinges die toch wel een week heeft geduurd, waardoor ik moest weerkeren in het schema.
Op een iets relaxter ritme werk ik ze wel nog af. Alleen ben ik iets minder streng voor mijzelf. Ik zoek een beetje mijn eigen ritme, maar blijf er voor gaan. Zo komen we er ook wel. Het einde is alweer in zicht. Vandaag liep ik bijvoorbeeld een flinke toer van 34 minuten (en 3 minuten stappen)
Dat had me vlak voor de vakantie nog niet echt zien doen.
Die vordering voelen is echt zalig.

En wat nog het leukste was.... toen ik terug was en in de douche stond kwam manlief me melden dat er een berichtje was gekomen terwijl ik gaan lopen was. Mauro en Ubi hebben er sinds vandaag een speelkameraadje bij...Kippevel... (en er staan er nog een aantal op stapel, ik hou de telefoon kort bij me dezer dagen.....)

6 opmerkingen:

Annelyse zei

Haha, een fluohesje... ik heb tot een maand geleden gedacht dat dit een fluovestje was.
Grappig woord

Leen zei

Je eigen ritme = mega - belangrijk om blessures te voorkomen!dus hup hup, goe bezig!!!

plukdedagsandra zei

En volhouden: zeker in de winter.

Mammalien zei

Super is dat, dat je steeds beter gaat rennen en je conditie ziet stijgen. Ga zo door!

Ingrid zei

Jij zijt goed bezig!

Goh, ik heb al twee dagen niet kunnen gaan lopen. Het regent constant (of als ik thuis ben en tijd zou hebben om te gaan lopen).
Ik wil ook niet in de regen lopen want ik heb het eens probeerd, vond het zalig... maar had dagen daarna veel keelpijn.
Maar nu vertrekken wij naar E.land, ik neem mijn loopschoenen mee... het weer daar is een beetje warmer en droger :D

Judith zei

knap hoor, ik moet erzelf niet aan denken