woensdag 11 augustus 2010

VUUR

Het element van de dag... dat kan je wel zeggen.
Kan het toeval zijn dat toen ik vuurkorven ging ophalen bij Letskennissen, ik vlakbij hun vuurplaats een kleine vuurvlinder zag. (Klinkt banaal, absoluut, maar ik had de kleine vuurvlinder nog nooit gezien en ik was echt onder de indruk, zo klein en fijn, zo mooi.)
Nadien ging ik nog iemand anders ontmoeten, ook om vuurkorven af te halen (jaja, Sabine is iets van plan) en daarvoor moest ik in de brandstraat zijn.

Ik moest niet ver zoeken.... zelf een leeuw zijnde, een vuurteken.... het past wel bij me. En ook bij deze dag. En bij mijn gevoel op dit moment.
Ik schreef het laatst nog.... soms klopt het gewoon allemaal zo. 



(melig, ik weet het :-)  vergeef het mij, ik vier mijn laatste uren op tram 2)


Vergeet ook niet te genieten van de vallende sterren die dezer dagen te bewonderen zijn... hopelijk trekt te bewolking toch af en toe open.

5 opmerkingen:

lieveronline zei

Jippie, m'n 2e volger! En ben heel benieuwd wat je met die vuurkorven van plan bent!

Roelien zei

Toeval bestaat niet!

tijdtussendoor zei

Ik wil je van hieruit het allerbeste wensen voor een nieuw levensjaar. Het wordt alleen maar beter ;)

Maman Verte zei

nondedomme,
jij bent jarig?!!Wanneer???
Alvast een er gelukkige verjaardag!
MV

**Sabine** zei

twas gisteren, maman verte, de twaalfste, de dag van de meeste vallende sterren ;-)

En morgen is het feeeeeeeeest.. joepie! Wellicht later daarover meer, duim alvast voor mooi weer ;-)