maandag 30 augustus 2010

Winnaar....

Ik deed alle nummers in een potje... Mauro trok er het nummertje elf uit...
Hij heeft nadien alle briefjes opengeplooid maar was wat mistroostig dat nergens zijn naam op stond en hij dus deze keer geen winnaar kon zijn. Dat was gauw opgelost natuurlijk. Ik nam een potlood, schreef zijn naam en die van zijn broer elk op een briefje... en vol trots trok hij hun namen even later ook uit het potje.
Zij wonnen elk een dikke zoen en waren zo fier als een gieter.
Het eco-pakketje daarentegen gaat naar sneksniltje. Ik zie geen linkje naar een blog, maar dat maakt niet uit en als je me even je gegevens op mail zet, komt er een pakketje jouw richting uit...sabinedewaele at gmail punt com


Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt..... gefeliciteerd!

3 opmerkingen:

allemaal sterrekes zei

Jouw e-mailadres is wél duidelijk te vinden :)

Kelly zei

Haha, zo grappig dat Mauro alle papiertjes nog heeft opengedaan :)

sneksniltje zei

Hoera!
Wat lief van je zoontje om mijn nummertje eruit te halen.
Je eco-pakket zal hier op groot enthousiasme onthaald worden.
groetjes,
een erg blij Sneksniltje